Ik wens Justin n gouden toekomst, rijkdom hoeft niet in geld te zijn, maar zit ook in de kleine dingen . Ik hoop dat hij waardering/respect heeft voor alles en iedereen!
Wij hopen dat ze gaat doen wat ze leuk vind. En we hopen dat ze een hoop lol in haar leven krijgt. Ik hoop dat ze gelukkig wordt met wat ze doet, wie ze is en wie ze om zich heen heeft.
Naast een gelukkig, gezond leven hoop ik echt dat Jarissa voor een goede opleiding kiest. Ik gun haar de vrijheid en mogelijkheden om te kiezen die dat biedt. Vanzelfsprekend is het ook prima als ze wat anders kiest maar ik zal haar zeker stimuleren om te doen wat ze kan qua studie. En verder hoop ik stiekum toch wel heel erg dat ze net zo'n paardengek wordt als ik. Lijkt me heerlijk, samen een buitenrit maken. Maar als ze met haar vader wil gaan mountainbiken is ook prima. En mocht ze voor balletles kiezen, ook goed. Maar paardrijden saampies, lijkt me geweldig!
Net als iedereen wens ik ook mijn kinderen een heel gelukkig leven. Ik zal alles doen wat in mijn macht ligt om mijn kindje een zo fijn en stabiel mogelijk leven te geven. Ik hoop dat hij of zij zich ontwikkelt tot een evenwichtig en warm mens die niet bang is om dromen waar te maken, wat die dromen dan ook mogen zijn!
Ik wens mijn zoon zijn leven lang gezond te zijn, en te blijven, en dat hij gelukkig is. Dat vind ik het aller aller belangrijkste!