Hallo allemaal Hebben jullie nog wat leuke meiden namen. Geen top 20 naam. herkomst maakt niet uit we zijn voor alles is. Hebben opzich een naam maar weten niet of het DE naam is. En niet te gemaakte namen Bedankt alvast
Ellis Frances Carlijne Catia Chloé Claire Dirkje Myrthe Eva Fabienne Fé Lonne Raquel Jacky Senna Lissa Lise Linde Valerie Veerle
Malou? Haha! Nee maar dit is ons lijstje geweest deze zwangerschap -> - Leanne - Mirthe - Elize - Esmee - Mischa - Fiënna - Lieve - Mila - Fenna - Linde - Lotte - Zoë - Amy - Nienke - Marith - Yara
Je hebt een goeie smaak! Zitten wel zeker een aantal namen bij die ik ook op m'n lijstje heb staan: Mirthe, Elize, Linde... Ben benieuwd hoe de kleine uiteindelijk gaat heten!
Lovelygwen, Dankje, dit zijn de namen die ook van mijn vriend vandaan kwamen hoor ! Dus van ons samen! En de naam van de kleine die heb ik lekker even uit het lijstje gehaald natuurlijk haha! Sinada, Dat weet ik natuurlijk niet, ik heb mijn lijstje neer gezet, misschien heb je er wat aan, succes ermee dan anders jammer! Een naam moet je gewoon liggen denk ik!
Volgens mij kwam mijn berichtje niet zo lief over ! Maar zo bedoelde ik het niet hoor! Ik bedoelde het gewoon aardig ! En idd ik kan niet weten of jullie de naam mooi vinden, zou wel handig zijn misschien, als ik de naam die jullie mooi vinden wist, dan wilde ik hem wel zeggen, dan hoefde jullie niet verder te zoeken ! Succes in ieder geval!
Hahaha.. héél verstandig! Ik heb nog niet echt de tijd gehad om 7000 berichten door te spitten namelijk
Nee hoor kwam helemaal niet onaardig over Het is altijd moeilijk voor een andere om namen te zeggen als de smaak niet bekend is. Kan alleen die ene naar niet zeggen voor het geval het hem wel word want we hebben meelezers ihihihihihi dank je wel
Mijn favoriete meisjesnaam is Esra Verder een meisjesnamen die jullie misschien wel liggen: Elise Lois Joanne Linde Feline Jade Isa(bel) Andrea Juna Jolé Aileen Lisa Imme Emme Wende Gwen
Wat vind je dan van Livia? Dat vind ik zelf een hele mooie naam (staat op m'n lijstje) en wat minder zoet dan Lieve. Trouwens bij ons stond Fabienne ook op de lijst en dan als nummer twee. En we hebben 'm er af gehaald omdat we er niet uitkomen wat betreft uitspraak en schrijfwijze.
ons lijstje dan milou yinte yara mijn oudste dochter heet maaike vind hem nog steeds leuk en hoor hem hier niet vaak