Mijn zoontje heet Ferry, is toch met een y én Nederlands Komt ook niet zo vaak voor, maar is ook niet zelfverzonnen ( in 2008 maar 12 x gegeven) Weet niet of je er van houdt...
een y aan de achterkant. geen idee wat hij daarvan vind ik ga het hem straks vragen. ik lees dat hij al heel klein geboren is. hoe gaat het met hem? ik lees dat hij nu een paar daagjes bij jullie thuis is. gefeliciteerd! geniet er maar lekker van.
Het gaat nu heel goed, hij is heerlijk thuis. We genieten volop Bedankt hoor! Ben benieuwd wat het straks uiteindelijk gaat worden Yinte
he yinthe! ken je me nog? jammer dat ik je nooit meer zie in de bus. anyway; bij maaike en joris moet ik meteen aan stijn denken, vraag me niet wrom. enne.. er zit een y klank in stijn veel succes met kiezen! knuffel klingel
Om in de Y sfeer te blijven, ik ken een Yaro. Ik vind het wel leuk klinken (en het is nog een leuk joch ook). En Lars is leuk. Maar kan je ook mee varieren. Wat denk je van Tars?
Van alles wat hier voorbij is gekomen vind ik Jarno het leukste. Als Jelina een jongetje zou zijn had ze Yaniro geheten.
Meid, gewoon voet bij stuk houden met je Lars, hahaha! Superleuke naam, bekt lekker en is makkelijk te schrijven, hoeft niet tot in de eeuwigheid gespeld te worden.... Overigens is Jari een Finse naam en spreek je het eigenlijk uit als JaRRi en vind ik (heb Finse vrienden) dat het met een J geschreven dient te worden (en correct uitgesproken, maar ik ben dan ook een kniesoor ) Succes!
zo meisjes we zijn eruit toen 2 weken geleden bleek dat het met Yinte iets minder ging en het erom hing of ik meteen zou moeten blijven in het ziekenhuis ( maar later toch weer naar huis mocht ) kwam vriendlief onder het koken naar me toe ( ik mag heeeelemaal niks meer doen tot de bevalling ) hij zegt uit het niks. laten we jou nam maar nemen ik ben er nu wel aan gewend. ik kan zelf echt niks vinden, en hij eheft zijn best gedaan hoor. de meeste idiote dingen kwamen voorbij. dus voor de meisjes die nieuwschierig zijn. onze derde telg gaat lars heten. en mocht er onverhoopt de laatste weken nog een onderdeeltje afgevallen zijn dan uiteraard yinte maar dat wisten we al een eeuw het wordt dus maaike joris en lars bedankt voor al jullie bijdragen en feedback!
Fijn dat jullie eruit zijn! Ik vind Lars een prachtige naam! Hopelijk staat je man er nu ook helemaal achter, maar zo klinkt het wel. Leuk hoor!
Lars is inderdaad leuk, goede keus dus, ook verstandig besluit van je wederhelft . Ik hoop dat ik hier uiteinedlijk ook mijn zin krijg qua naam , wie gaat hier verdorie nou straks pijn lijden 8) ?
Haha, grapjas Zijn jullie er al uit wat de naam gaat worden? Oh en om nog even on-topic te blijven.....Lars is idd een leuke naam!