ideeën 12,5 jarig huwelijk

Discussie in 'De lounge' gestart door Hope85, 26 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Volgend jaar zijn wij 12,5 jaar getrouwd en we zijn al beetje aan het brainstormen hoe we dit zullen vieren. We twijfelen of dat we het kleiner houden door het alleen voor naaste familie en goede vrienden te vieren (bijv. rondvaart met diner). We hebben dan rond de 50 man (incl kids). Ander idee is om het op locatie te vieren (leuk restaurant) en dit ook met eten te doen + feestavond, dan nodigen we ooms en tantes en nichten en neven ook uit en zijn dan met ruim 80 mensen (incl kids). Maar vind dan ook soort lastig hoe laat beginnen en hoe laat is het dan afgelopen aangezien onze kids zelf ook nog jong zijn en die van alle vrienden en neefjes en nichtjes ook. Hebben jullie nog leuke ideeën of activiteit om te doen met de gasten of leuke locatie tips (midden Nederland).

2. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.494
    8.414
    113
    Ik zou voor de eerste optie gaan, met de rondvaart begin je denk ik s middags al en dan daarna eten.
    Voor de kids een leuke belevenis en zonder feestavond zullen familie/vrienden kleine kinderen ook eerder meenemen.

Tenminste, bij een feestavond laat ik de kids thuis :)

Wij hebben het ook s middags gedaan met aansluitend eten. Voor alle kinderen was het zo erg leuk. Bij feestje vrienden idem dito.
    En als de kids zich vermaken ... ;)

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Het ligt er maar net aan wat bij jullie past. Wij zouden voor de 2e optie gaan!
    En dan wellicht oppas regelen voor de kinderen die dan eerder naar huis gaat met ze? Of daar een ruimte proberen te reserveren waar ze evt kunnen slapen met babyfoon ofzo?

Deel Deze Pagina