reiswieg mutsy rider

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Caithlin79, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Wie heeft er ook een kinderwagen van mutsy rider?
    Ik vind die reiswieg een beetje irritant. En dan gaat het me vooral om die lus en riempjes waarmee je de reiswieg kan tillen.
    Ze zitten me in de weg en je kan ze er volgens mij niet afhalen. M'n dochter zwaait ook constant met haar handjes tegen die zwarte dingen aan de zijkant bij het hoofdeinde.

Hebben jullie daar ook last van?

2. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik heb een mutsy 4-rider. De riempjes van de reiswieg kun je aan het hoofdeinde los klikken en dan het geheel opbergen in de zak die aan het voeteneinde van de bak (aan de buitenkant) zit. Nooit problemen mee gehad.

3. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    deed ik ook ja.. en die zwarte dingen die achter bleven deed ik ook nog onder de hoes die langs de rand loopt.. mijn kindje zat elke keer met haar vinger erin vast

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    En als je t toch niet gebruikt...kun je t er toch ook uitknippen?

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Een verschil in model dan? Want die hengsels die je dan vasthoudt zitten vast aan de stof van de reiswieg. Dus kan ze er niet afklikken?

@Truus, Afknippen ga ik sowieso niet doen. Wil de kinderwagen straks wel weer kunnen verkopen.

6. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ik kan de banden er ook niet afhalen hoor. Er is idd een verschil in model, want bij sommige Mutsy's zit er aan het achterop/voorop op de wagenbak een zak waar je die banden in kan doen. Bij mij dus niet en propte ik ze altijd aan het einde van de bak onder de dekentjes.
    Die dingen aan de zijkant zien er idd niet uit. Mijn zoontje kon er echter heerlijk mee spelen. Ik was ook bang dat dat de vingertjes vast kwamen te zitten, maar dat is gelukkig nooit gebeurt.
    Afknippen zou ik ook nooit doen. We hebben het trouwens ook weleens gebruikt hoor, als hij dan in slaap was gevallen in de bak en wij gingen zelf ook naar bed namen we de bak zo mee de trap op. Ons zoontje werd nl altijd wakker als we hem verlegden. En dan na de nachtvoeding in de wieg.

Succes ermee.Het is idd 1 van de weinige nadelen van de Mutsy.

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb ze achter de bekleding gedaan, dan steken ze niet meer uit.

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb hier ook een mutsy
    Kan je ze niet achter de kap doen zeg maar (naar de buitenkant van de bak), zodat ze niet meer in de bak hangen?

9. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    Bij mijn mutsy zitten er ritsjes aan de buitenkant, daar steek ik de banden in. Dan hangen ze niet los aan de zijkant.
    En ik vond ook die dingen aan de binnenkant geen gezicht, maar dochterlief vindt het leuk om mee te spelen :D.

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mijn dochtertje speelt ook met die zwarte dingen inderdaad, ze vindt ze erg interessant. Vind die banden ook een beetje irritant ja maar stopte ze altijd onder het dekentje aan het voeteneind.

Deel Deze Pagina