ik heb inderdaad naar losse vliegtickets gekeken maar zie allemaal tickets tussen de 300 en 500 per persoon.. waar kijk jij naar de tickets?
kijk eens op vakantiediscounter, kom leuke reizen tegen inclusief vlucht en verblijf naar zuid spanje voor 500 per persoon.
Maar dan ben je nog 3000 Euro kwijt, want voor die 2000 Euro moeten opa en oma ook mee. Bovendien zijn die goedkope vluchten vaak rond rot tijden, wat met de kinderen vast ook geen succes is als ze zo snel overprikkeld zijn.
Wij gaan in mei all inclusive naar turkije: €1053 voor 3 personen incl koffers. Geboekt via een duits reisbureau, want die hebben dan geen vakantie. Scheelt echt veel. In de zomer gaan we naar Albanië. Supermooie stranden en natuur/cultuur. Zal niet het eerste zijn waar je aan denkt, maar kijk er eens naar. Wij hebben geboekt via een nederlander die daar woont.
Klopt mei lukt mij bij tui ook voor die prijs. 2 dagen voor of 2 dagen na de mei vakantie schiet die prijs gruwelijk ophoog jij heb niet tijdens meivakantie denk ik?.ik heb ook op vliegvakanties .de gekeken denk dat je die bedoelt? Vlieg je dan vanuit dusseldorf?
Klopt 3000 is teveel paar honderd meer kan nog.. savond en snachts vliegen od idd niet heel fijn . Maar smorgens vroeg is te doen
Het eerste resultaat dat ik krijg als ik op vliegtickets.nl zoek naar een retourvlucht in de meivakantie naar Alicante (ik heb maar even een bestemming waarvan ik weet dat bijvoorbeeld Ryanair er naar vliegt gekozen) is voor 145 euro pp (met idd Ryanair). Ik zou echt eens goed gaan zoeken op bestemmingen waar de budgetmaatschappijen op vliegen, best veel te vinden dan.
Wij gaan ook in de meivakantie. Geboekt via Tropo, die de reis ingekocht heeft bij Thomas Cook (.de). Vliegen idd via Dusseldorf. Die site die jij zegt was een heel stuk duurder.
Ik krijg het niet gevonden haha. Wel pine bay resort maar dan via München .. welk resort ga je? Heb jij via tropo geboekt of Thomas cook? ( sorry veel vragen naar ben wat onhandig in )
http://lastminute.tropo.de/offer?rgid=10004&rid=651&adult=2&from=2018-01-16&to=2018-02-25&aid=13965&cyid=58702&flugdauer=10004&int_search=schnellsuche%20%20lastminute&ddate=2018-01-17&rdate=2018-02-25&ibe= Wij gaan naar dit hotel. Zoeken op een duitse site werkt ook wat anders merkte ik. Echt zoveel mogelijk opties vooraf al invoeren. Vervolgens krijg je de prijzen te zien en dan moet je echt blijven scrollen tot jouw beste optie er tussen staat. Dus kamer gecombineerd met uitzicht, verzorging en luchthaven.
Heel leuk hotel!!!! Wij in mei 2015 geweest. En gaan in juni weer. Als het kan land dan wel op izmir! Ipv bodrum dat scheelt je dik een uur transfer tijd.
ik weet echt niet wat er fout gaat. ik kom veel duurder uit en kom niet verder dan 6 dagen in zoekfuntie. vliegen jullie ook op vrijdag 27 april?
als ik 4 personen en 2 kids intik krijg ik geen resultaten op dat hotel. tik ik 2 personen in dan wel. mischien volgeboekt?
https://www.corendon.nl/turkije/egeische-kust/kusadasi/bayraklidede/pine-bay-holiday-resort?tab=solr-price-calculation-tab#[filters]NLD/AMS.A...|||225.KUPIN.AMSBJV.160718.7-8-7.DZZ-A.AMSBJV1C.BJVAMS1C|||true Pine bay resort, 2045 euro medio juli met 2 volw en een kind. Neem aan dat het met 4 volw en 2 kids het dubbele kost. In april kan je in Kusadasi niet buiten zwembad tenzij je een verwarmd zwembad hebt.En die heb je voor deze prijs niet. Het is maar dat je het weer.
dit hotel kan via duitsland al vanaf 1700 euro met zijn 6en maar dan met tussenstop en overstap. dan ben je dik 10 uur bezig. toen heb ik gekeken naar direkte vlucht kom ik ongeveer op 2600 2700 euro.. vanuit dusseldorg of keulen. en op sommige websites is hij volgeboekt dus kan ik het niet zien. en inderdaad wat jij zegt ik ben er ook bang voor dat het te koud is om te zwemmen. het kan 27gr zijn maar ook 20.. ik heb het er nog met mijn ouders over gehad en we gaan een last minute gokken. dat we 2 weken voor die tijd kijken wat voor weer het overal is en dan boeken. lukt het niet dan gaan ze in juni met zijn 2tjes ik heb nu igg al heel veel uitgepluist en ideen opgedaan
Omdat dat soms gewoon zo is. Hebben nu vlucht met KLM en een hotel op het oog en zijn voor 9 dagen 100 euro goedkoper uit dan met tui (zelfde hotel, 8 ipv 9 dagen en vliegen met transkrappia).