Hoi allemaal, De vakantieperiode komt er weer aan en ik wil mijn e-reader weer vol gaan zetten met goede boeken. Dus je raadt het al .... welke boeken/schrijvers zijn een must? Ik hou van het genre van Suzanne Vermeer, Linda van Rijn, Esther Verhoef .... maar eigenlijk lees ik alles wel graag. Als het me maar gelijk pakt. Dus van die literaire hoogstandjes met lange ingewikkelde zinnen hoeft van mij niet. Roman of thriller maakt niet uit. Dus kom maar op met jullie tips! Hoop dat ik met jullie hulp weer een leuke lijst boeken op mijn e-reader krijg. Bedankt alvast, Mariska
Ja! Jill Mansel is leuk! Als je ook van Engels houd dat vind ik Christine Feehan ook een must (Paranormal/Fantasy Romance) (met vampieren enz, en veeeeeel beter dan Twilight IMO ) R.A Salvatore is ook een musthave (ook Engels) is ook een Fantasy, hele goeie boeken heeft hij. (Die gaan over Drow Elves (donkere elven zeg maar)
Nieuwe boek van Katie Fforde, JD Robb (andere serie van Norah Roberts), Patricia Briggs (Urban Fantasy, Mercy serie). Kate Daniels serie van Ilona Andrews (komt in juli een nieuwe van uit), Clean Sweep van Ilona Andrews
Er is idd veel dat veel beter is dan Twilight Twilight is ook eigenlijk een young adult serie (voor oudere tieners). Ik vind Christine Feehan trouwens wel een beetje op het randje van p..no hoor. Leunt hevig op s.x scenes. Als je van PR of UF houdt, dan is dit trouwens een hele goede site: Vampire Book Club
Dean Koontz!! Thrillers die heerlijk weglezen, met een vleugje (aparte) humor. Verder, Mo Hayder en James Patterson.
Leuke site! Thanks. De Graves serie van Darynda Jones vind ik helemaal leuk. De sixth is net uit, en ik heb 'm alweer uit Reyes Farrow... *zucht* Doemijdiemaar.
Jodi Picoult! Ik ben niet zo'n fan van de religieuze stukken, maar zonder die te lezen zijn de verhalen ook duidelijk en echt prachtig! 'Een goede moeder' is mijn favoriet en 'De Bekering' is ook heel tof!
Haha, mijn boek! Maar die heb ik niet uitgebracht voor op de e-reader. Zwart Wit van Gillian King schijnt heel leuk te zijn! Daar hoor ik de laatste tijd hele goede verhalen over.
Camilla Lackberg! Goede serie Leest heerlijk weg erg spannend! Verder ben ik ook fan van Karin Slaughter! En een enorme (briljante) fantasiereeks: De wetten van de magie van Terry Goodkind.
Ja moet zeggen dat die scenes soms wel even wat minder kan ja maar verder zijn de verhalen wel leuk Vampire Academy (Richelle Mead) is trouwens ook erg leuk, ik lees dan de Nederlandse versie, denk dat de Engelse wel beter is haha
Ik ben blijven steken bij nr 5, misschien toch maar aan beginnen! Ik wacht nu echt met smart op het nieuwe deel van de Kate Daniels serie (Magic Breaks). Zo'n superserie! Als je die nog niet kent, is dat misschien een optie om in te beginnen Of de Mercy serie van Patricia Briggs.
Ben toevallig in het laatste boek bezig van ' spel der tronen' Die heeft heel wat delen. Ben er gek op! Maar je moet er van houden. Bloemen op zolder vind ik erg mooi maar kan de schrijfster even niet bedenken...
Bedankt voor alle reacties. Er zit weer heel wat leuks tussen. Ben al bezig om er een aantal op mijn e-reader te zetten.
De nieuwe serie van Nicci French (over Frieda Klein) is ook goed, zijn nu 5 delen van uit. Verder Ik pak je op een neem je mee, familieportret, de laatste brief, haar naam was Sara, maar die laatste 3 zijn niet happy vakantie boeken.