Even een luchtig onderwerp. De temperaturen stijgen weer, de jassen blijven aan de kapstok en de zomerse outfitjes worden weer uit de kast gehaald. De eerste witte leggings onder het eeuwige spijkerrokje en witte kuitbroeken zijn alweer gespot. Wat mag van jou per direct uit het straatbeeld verdwijnen op modegebied en waarom? Persoonlijk vind ik de witte legging onder een spijkerrokje, als combinatie, zijn langste tijd wel hebben gehad. En de witte kuitbroek kan best vervangen worden door een kek kleurtje. Leuk stukje over de witte legging. No. 44: White leggings Mag ik een witte driekwartlegging aan?
Ik blijf het allerergste de Crocs vinden! Echt waar vreselijk! Daar zouden zelfs bekeuringen voor uitgedeeld mogen worden...
Pff dat zijn wel een paar dingen hoor, waarvan ik denk had dat maar thuis gelaten. - Crocs, vre-se-lijk, in je achtertuintje vind ik het oké - Witte leggings - Kniebroeken - Leggings onder kniebroeken - veel te wijde T-shirts met een naam erop zoals bouwbedrijf Kees of iets dergelijks - 'navel' truitjes
Ja, de witte legging.... daar kán geen excuus voor zijn! Verder vind ik crocs vreselijk (behalve voor op het strand of in het ziekenhuis o.i.d.), Uggs (tenzij er sneeuw ligt) en kleding met dierenprintjes (ordinair!). De grootste modeflater die je, imho, kunt slaan is dat je ondergoed zichtbaar is door je kleding heen. In de zomer zie je dat nog wel vaak met witte broeken + donker ondergoed, maar ook de bh's die aan alle kanten onder topjes vandaan komen of doorschijnen... juk! Oh, en last but not least: leggings zijn géén broeken!
Ik vind die nieuwe broeken afschuwelijk: een druk geprint katoentje....Doet me ontzettend aan pyama's denken, vind het zo onflatteus. sokken in sandalen vind ik ook afschuwelijk, net zoals ordinaire kleding: corset met tijgerleggings en kanten topjes etc. En van die harembroeken (drollenvangers zeg maar....brrrr, dat staat echt NIEMAND!
Marlies Dekker bh's onder tops. Of überhaupt van die opvallende bandjes onder bijv. tops met spaghettibandjes. Witte legging en spijkerrokje inderdaad. Laarzen onder een korte jurk / rok / broek. Van die onflatteuze plompe instappers met bandjes over de wreef of om de enkel.
Crocs. Leuk voor kinderen, niet voor volwassenen. Broeken met printjes. Net pyjama's inderdaad. Leggings zonder rokje. Stringen die overal bovenuit ziet komen. Broeken die onder je kont worden gedragen met een onderbroek in het zicht. Sokken in sandalen. En scheer aub die benen en oksels deze zomer vrouwen!
Hotpants (zeker als er stukken kont onder vandaan komen) Crocs Fleecevesten "naveltruitjes" te kleine maat of te heet gewassen Broeken met printjes inderdaad. dat is leuk als je 4 bent.
Crocks (thuis oke maar niet voor buiten) Volwassenen met witte leggings sm/sex pakjes als 'kleding' dragen sokken in open schoenen fluor kleuren bij volwassenen en dan vooral die gaas/net truitjes te kleine of veel te grote kleding aan op hoge hakken lopen en het niet kunnen (heerlijk vermaak om te zien vanaf terras )
En wat ik gewoon ronduit GOOR vind om te zien Blote voeten in sandaaltjes/slippers etc, met te lange teennagels, eelt op tenen en hielen....brrrrrrrrrrrrrrr. En vaak hebben ze dan nog keurige kleding aan ook, maar moet je die vieze voeten zien......verschrikkelijk!!
Harembroeken Kleding die duidelijk een maatje te klein is Dezelfde jas als je partner (2 voor de prijs van 1) En Hello Kitty kan echt niet als je boven de 18 bent
Baggy jeans Nike's ( of andere sportschoenen ) en dan m.n. voor de dames Polo's en 'gaastra-achtige' kleding vind ik over het algemeen ook niet erg flatteus.
Witte leggings ja. Van die hele wijde broeken tot net op of boven de knie (vaak door wat oudere mensen gedragen, zowel mannen als vrouwen. Zijn denk ik vaak toeristen haha) Bij wat gezettere dames, een broek die bovenaan vrij strak zit en die dan 'in' de buik duwt (dus dan krijg je dat het vet erboven en eronder een rol vormt zeg maar) en dan een strak truitje erover. Snap dat dat misschien snel gebeurt maar dan was een ander truitje toch beter geweest lijkt me Crocs ook. Ze geven je gewoon een hele stomme vorm voet haha. Mannen zonder shirt aan (in de stad). Is het hier Engeland ineens of zo