Ideeën dagje uit met dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Snies, 6 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ik ben benieuwd naar nog meer ideeën om een dreumes van 17 maanden mee naar toe te nemen.

    Aangezien mijn man volgende week niet thuis is / komt ivm werk wil ik graag met mijn zoontje een dagje weg.
    Maar dan ook echt er op uit waar ik dus een dagje voor uit moet trekken.

    Speeltuin, ballenbak, dierentuin, kinderboerderij en zwembad bedoel ik niet. Dat doen we wekelijks of maandelijks.
    Is er misschien nog meer leuks wat voor deze leeftijd ook leuk is?

    Liefst wel in brabant zodat ik gewoon met de bus kan.
    Ik heb de buggy echt nog nodig en vind met de trein reizen als je een buggy bij hebt echt drama.
    Ga dan liever wat langer met de bus dan wanneer ik de trein moet pakken.
    Hoef ook niet helemaal naar de andere kant van Nederland.
    Maar iets meer variatie dan datgene hierboven is wel leuk. :)

    Ik hoor graag nog andere suggesties van jullie! :D
     
  2. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    Nijntje museum? Mattel play? Beide niet in Brabant maar afhankelijk van welke kant van Brabant je zit prima bereikbaar.
    Natuurmuseum in Tilburg moet ook leuk zijn maar ben ik zelf nog niet geweest.
    Oh en mijn dreumes vindt de bibliotheek ook helemaal geweldig. Maar misschien doe je dat al vaker.
     
  3. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ben eigenlijk niet zo vaak in de bieb! Dus zal eens met hem naar toe gaan. :)
     
  4. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.092
    113
    Dierentuin? Nuenen is bijvoorbeeld niet zo groot maar prima voor een dagje uit.
    Tivoli?
    Dagje zwemmen bij centerparcs?
     
  5. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.609
    13.154
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik zou eens googlen op musea.
    Zo is het voorgestelde Nijntje museum erg leuk, maar bijv. ook Sprookjeswonderland of het Bakkerijmuseum (waar ze ook zelf aan de slag mogen).
    Dat soort leuke, veelal interactieve musea heb je vast ook meer bij jullie in de buurt :)
    En weet niet hoe het in Brabant zit, maar misschien heb je daar ook wel een museum over stoomtreinen, vliegtuigen, auto's, treinen oid. als je kindje zoiets leuk vindt.
     
  6. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.814
    2.542
    113
    Vrouw
    Een grote intratuin met speelhoek en lunchhoek doet het hier ook altijd goed.
     
  7. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Binnenspeeltuin?
     
  8. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.511
    8.362
    113
    Kinderboekenmuseum, maar zit in Den Haag, denk niet dat daar een bus naar toe gaat? Het zit wel heel dicht bij het treinstation.
     

Deel Deze Pagina