hai hai, Wij gaan binnenkort vliegen. Nemen de iPad mee voor onze peuter. Hoe doen jullie dat? Met een kinder koptelefoon? Muziek gewoon zachtjes? Oortjes in van de telefoon? Ik ben benieuwd. Hoor graag jullie ervaringen! Moet binnen nu en een paar dagen anders wel wat aan gaan schaffen. Thanks voor de reacties alvast!
https://www.bol.com/nl/p/jvc-ha-kd7ze-kinder-koptelefoon-blauw/9200000073993317/?s2a=#product_title Wij hebben deze, erg blij mee en onze dochter heeft hem graag op! Zitten stickers bij om te personaliseren, dat vond ze ook erg leuk! Muziek heel zacht heeft in een vliegtuig naar mijn mening geen zin. Het is óf te zacht om te horen boven de motoren en andere geluiden uit óf het moet zo hard dat anderen het ook kunnen horen (en dat wil ik zelf niet)
Gewoon een normale koptelefoon van de Lidl en dan op kleinste stand zetten. In-oor oortjes blijven niet zitten bij kinderen.
Wij hebben een kinderhoofdtelefoon. Die kunnen ze zelf ook niet te hard zetten. Overigens niet voor het vliegtuig maar voor de vroege weekend ochtenden bij ons in bed
Mijn kinderen hebben ieder een kinder koptelefoon. Een ander hoeft niet mee te genieten van hun filmpjes, en het geluid zou anders behoorlijk hard moeten ivm de motoren van het vliegtuig. Oordopjes geven meer kans op gehoorschade en passen vaak niet goed. Fijne vakantie alvast!
Wij vliegen regelmatig met onze zoon en wij downloaden altijd wat films op nexflix offline. Hij heeft een koptelefoon gekregen want de oortjes vallen elke keer uit zijn oor en zorgt alleen maar voor frustratie. Verder neem ik altijd een dun dekentje voor hem mee omdat het best fris kan zijn en vertrouwd voelt voor hem om te slapen. heb
Ik zou dan ook een kinder koptelefoon halen. Een dekentje is wel een goede tip, afhankelijk van je zitplek kan het erg koud zijn.je kan ook een grote hydrofiele doek meenemen, neemt weinig plaats in beslag