Hallo.. Ik zit te denken aan een nieuw interieur.. Nu wil ik zelf meubeltjes gaan restylen.. En ben ik op zoek naar een buffetkast met boven kastjes met glas.. Maar nu wil ik hier geen glazen en borden oid indoen.. Maar ben op zoek naar inspiratie. Wie heeft er een buffetkast niet in gebruik met keukenspullen en wat hebben jullke achtrr het glas staan? Fotos zijn welkom.
ik krijg over 4 weken mijn buffetkast binnen en wil er inderdaad ook geen servies in. Ben van plan er wat leuk fotolijstjes in te zetten en wat beeldjes maar verder kom ik ook niet. Dus zou ook graag inspiratie foto's willen
Wij hebben in de buffetkast wel gewoon serives staan en whisky flessen maar het servies is dan ook mooi en de whisky ook. Er staat wel wat deco tussen maar een hele kast vol deco is ook een beetje gemaakt toch?
ik zet er trouwens wel mijn wijn en champagne glazen in. mAar het servies staat nu heel handig gewoon in de keukenkast. Misschien kan ik wel de dingen die ik niet dagelijks gebruik van het servies erin kwijt Maar wil inderdaad niet alleen deco erin maar dus een beetje leuke mix.
Wij hebben onze drankglazen erin staan en de waterkaraf met glazen, die gebruiken we niet dagelijks. Verder tapas setje, vazen, taartstolp, mijn kitchenaid mixer, spaarpotten van de kinderen, foto's, kaarsen..
Wij hebben een grijze buffetkast met een witte binnenkant. Ik had er eerst allemaal decoratieve dingen instaan (boeken, schalen, foto's), maar ik vind dat maar rommelig. Nu heb ik wit en glazen servies en glaswerk erin gezet en dat staat zoveel mooier.