Wij hebben nu als scheiding coniferen tussen de buren en ons, maar willen hier beide wel vanaf en iets anders. Een schutting kan, maar het is de voortuin dus qua privacy hoeft dat niet. Wie heeft leuke ideeen? Misschien heb je het zelf leuk en wil je een foto plaatsen? Ik wacht jullie reacties af!
Wij gaan voor bessenstruiken (franbozen, rode bessen)als scheiding. Kan je nog opeten ook, lekker dus
hier een haagbeuk, erg mooi, en verliest zn bladeren niet in de de winter. Je kan kiezen voor een groene maar ook voor voor donkerrood of juist door elkaar.
Mooie bloembak van antraciet/zwarte stenen en daar kan je leuke planten in doen. Ik vind een laag muurtje van gaas met van die keien erin ook erg mooi. Ik houd van strak.
Of gewoon niks? Je kan gewoon de tuinen in elkaar over laten lopen, of zelfs samen een zelfde ontwerp voor jullie tuinen gebruiken. Er hoeft natuurlijk niet perse een scheiding tussen he! Hier hebben we allebei rond de grens wat hogere struikjes (1m. max) en dan wat lager spul ervoor. Geeft meteen een wat ruimtelijker effect ipv een schutting of hoge struiken.