Ideeën gezocht voor ons toilet

Discussie in 'De lounge' gestart door Lief of Stoer, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Wij hebben dit jaar de sleutel van ons huidige huis gekregen en er valt nog wel e.e.a. te doen. Het toilet staat voor mij hoog op het lijstje, want dit is echt de meest lelijke ruimte van het huis. Er komt in ieder geval een hangpotje in, maar voor de vloer zouden we graag inspiratie opdoen. We zijn met name op zoek naar voorbeelden van niet-tegelvloeren. Vriendlief wil het liefst iets zonder voegen op de vloer. Wat zou een goed alternatief zijn?

Op de foto kun je zien hoe het nu is. Er zitten nog tegeltjes in uit de 70-er jaren die de vorige bewoners gewoon geschilderd hebben. De verf laat hier en daar los, dus het ziet er gewoon echt niet meer uit. Hoe ik het ook schoonmaak, ik blijf het een vieze onaangename ruimte vinden. Laat jou toilet zien en geef ons inspiratie!

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wij hebben een Delfts blauw toilet. WCbril en van die stickers voor op de tegeltjes, bijpassende WCrolhouder allemaal in die stijl van de Xenos... En een beeldje van dat Hollands kussende jongetje en meisje op de vensterbank maar die heb je zo te zien niet. Ook een kalender in Hollandse sfeer, vond het wel grappig. Een foto heb ik helaas niet.

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Grappig ik heb dezelfde vloer tegels als hierboven... ;)
    Wel veel voegen hoor!
    Of hele grote tegels of iets anders..
    Grindvloer, laminaat, zeil?!

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb witte tegels, 30x20 op de muur. Tot ongeveer iets hoger dan de helft. Op de grond 40x40 zwarte tegels, zwarte wcbril en zilveren wcrolhouder enzo. Op de muur zit nog witte saus, ik wil daar graag behang:)

6. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Wij hebben ons toilet pas helemaal veranderd. Hele grote tegels op de vloer, een muurtje eruit gehakt. (Zat lose ruimte van onder de trap) dus nu hebben we een groot toilet. De pot hebben we aan de andere muur gedaan en een zwevend toilet, nieuw fonteintje. En daarvan de buis die naar de grond loopt zeg maar, in de muur gemaakt. Aan de muur grote witte tegels tot ongeveer de helft qua hoogte en de rest gestuct. Dan een plankje wel gewoon van de tegels zeg maar. Daarop staat een plantje, kaarsje en geurstokjes. Helaas geen foto.

7. koala28

koala28 Niet meer actief

Ons toilet van ons nieuwe huis wordt vanaf maandag verbouwd.
    Wij zijn naar een grote tegelboer geweest. En daar onze tegels uitgezocht. We gingen eerst voor een tegelvloer wat op een houten vloer lijkt. Onwijs mooi maar uiteindelijk vonden we een hele mooie wandtegel waarbij die vloer niet staat. Dus nu hebben we gekozen voor grote donkergrijze vloertegels.

Deel Deze Pagina