Vraagje. Mijn jassen zujn kapot en de meeste zijn geen winterjassen maar leerjassen. Nu moet ik dus echt even stad in gaan om te kopen.ik heb beetje op internet gekeken en welke is het leukst want ik vind ze namelijk alemaal leuk
De 2e is echt veeeeeeeeeeeel leuker !! Dat bont met die riem en de mouwen zijn tof. Die eerste heeft iedereen al weetje, je ziet er de hele stad mee lopen.
Wow deze is ook mooi Ik heb deze laarzen voor me verjaardag gehad ga ze derond aan doen. Ze passen bij al die jaasen . Maar ken uiteindelijk 1 uitzoeken ! Haha
Vind ze beide niet mooi maar als ik moet kiezen de eerste, 2e oogt erg cheap.. dat plaatje hierboven vind ik mooier.
Ja is ook leuk. jassen zijn duur zeker. Welke merken zijn dit dan? Moncler, Nickselson dat soort zeker??
De eerste jas vind ik wel leuk Uggs staan sowieso nergens bij...dus die zou ik weggooien Koop een paar andere leuke laarsjes erbij Zoals deze: Bekijk bijlage 425400
Haha nou persoonlijk zou ik deze laarzen ook weggooien, maar smaken verschillen. Ik vind geen van de jassen echt mooi, te cheap zien ze er uit, met dat bont etc. Maar als het jouw stijl is, dan moet je zeker voor zoiets gaan!
Haha jeetje, jij bent heftig! Ik vind Uggs ook afschuwelijk, maar vrouwen moeten lekker dragen wat ze zelf willen. Die laarzen die jij nu aandraagt zijn ook niet echt je van het. Ieks...
Ontopic: die lichtroze jas vind ik dan het leukst. Er zijn zoveel van die jassen met zo'n bontkraag, het staat niet echt origineel meer. Die roze is net wat anders en ik denk dat die jou ook goed zou staan met je lichte haar en de manier waarop je je make up draagt. Het zal je iets zachter doen ogen.
Allemaal niet mooi maar wat ik persoonlijk bij jou vind passen is de roze. Maakt je veel liever qua uitstraling. Vind het persoonlijk de mooiste jas er uit
Ik hou persoonlijk niet van dit soort jassen; een jas met een riem heb ik nooit begrepen. De roze jas vind ik dan wel leuk voor jou, Mommy12 De zwarte vind ik niets aan. Een 13 in een dozijn jas.
Vind die 2e jas met bont echt afschuwelijk....kan bijna niet geloven dat die duur zou moeten zijn... Die roze jas is leuk! Ook weer eens wat anders idd..
Die 2e vindt ik persoonlijk niet mooi, zou voor die eerste gaan maar zoveel mensen hebben al zoiets, Die roze is ook leuk! Maar als je je jas overal een beetje bij zou willen kunnen combineren is die zwarte het beste, want zwart past overal bij Ik denk dat een legergroene parka jou ook heel leuk zou staan!
Zolang het maar geen echt bont is! Doen welke jij je het lekkerste in voelt. Aan mijn mening heb je niets want wij hebben totaal niet de zelfde smaak.