Volgens mij zijn er al veel vegetarische opties genoemd. Als je brood zat bent zou je wat vaker een salade kunnen eten, eieren met groente (als je wel eieren wilt eten), crackers ipv brood of yoghurt met fruit en noten. Sinds ik hier meer in wissel vind ik brood weer een stuk lekkerder! Qua beleg (maar is al genoemd volgens mij) -avocado met tomaat en peper -hummus (veel variatie in tegenwoordig) -pindakaas (eventueel met sambal) -notenspread -er zijn tegenwoordig ook paprikaspreads etc -de vegetarische slager heeft veel lekker beleg, is ook wel eens in de aanbieding -vegan smeerkaas/van dat Philadelphia achtige smeerspul met rauwkost
Biologische kaas voor de visite hier en de rest eet vegan kaas. Ook boterhamworst van de Vegetarische slager gaat er goed in hier. Ik eet spelt tegenwoordig, spelt crackers/beschuit etc. Ik doe 1 dag in de week een vegan detox, dan waardeer je ALLES de volgende dagen weer
Lekkere ideeën weer! Bedankt! Ik eet wel eieren ja, een paar keer per week. Yoghurt met fruit en zelfgemaakte granola eet ik sochtends al, maar eet er ook brood bij met zoet beleg, aangezien ik er niet genoeg aan heb. Daarom tussen de middag liever iets van brood oid, dat voed meer.
Ik weet niet wat voor yoghurt je eet, maar ik vind het qua hoe het vult, yoghurt met 10% vet (grieks of Turks) echt helpen. Denk ik tenminste, het kan natuurlijk ook mede aan de muesli/granola liggen, ik heb tegenwoordig altijd van mymuesli. Als lunch vind ik een peulvruchtensalade zelf altijd lekker en snel in elkaar te flansen, ook niet onbelangrijk .
Klopt ze hebben de vega filet american aan mijn broer voorgeschoteld, een echte vleeseter, en hij had het niet in de gaten. Ze vonden het erg lekker .
Ik eet volle yoghurt, ik ga eens kijken hoe vet die is. Heb je toevallig een recept voor lekkere peulvruchten salade? Ik eet graag peulvruchten.
Ik ben dan zeker de enige die de vega filet echt heel vies vind en niet in de buurt vind komen van de vlees variant. Brrr als ik er alleen al aan denk ga ik weer over m'n nek Maar de meeste opties zijn denk ik wel genoemd. Ik ben niet volledig vega, maar eet het wel veel. Ik doe vaak ei met avocado, of ik maak een salade met edamame boontjes, tempeh of krokant gebakken tofu. Maak ook nog wel eens chiazaad met kokosmelk en gepureerd fruit.
Oh, haha, ik gooi meestal maar wat bij elkaar. Vaak kikkererwten, maar ook weleens andere bonen met een beetje hetzelfde formaat (ik vind linzen te klein, wel prima qua smaak, maar houd niet zo van de structuur in een salade). En dan meestal wel zongedroogde tomaatjes, paprika, soms als ik iets meer tijd heb bak ik wat champignons, augurkjes ook meestal wel, soms zilveruitjes, soms olijven, en meestal feta. Ik ben geen vegetarier, dus ik doe soms ook ansjovis, tonijn of uitgebakken stukjes chorizo oid erdoor. Eroverheen vaak geroosterde pompoenpitten/zonnebloempitten/pijnboompitten. En als dressing meestal azijn en olie (ik heb heel veel verschillende azijns en olie staan uit een 2-maandelijkse delicatessenbox, dus klinkt saaier dan het is, haha).