Hallo allemaal, Velen van jullie zullen mijn verhaal wel kennen. Het hoge woord is eruit, wij gaan uit elkaar! Hij is best redelijk, hij wil meehelpen zoeken naar een nieuwe woning en wil wat regelen qua omgangsregeling van de kids ( op voorwaarde dat ik iig nog een tijdje in Brussel blijf) nu moet ik dus helemaal opnieuwd beginnen, ik moet nog een aanvullenfe uitkering aanvragen en heb dus niet veel geld te besteden. Ik ben dus opzoek naar 2e hands meubels voor een klein prijsje of gratis voor in mijn nieuwe huisje. Het gaat om alle meubels die je nodig hebt; tv computer bed matras bank tafel kookpannen borden bekers dekbed etc. Is er iemand hier in de buurt van brussel ( ik hrb geen rijbewijs) die nog oude spullen heeft staan waar die vanaf wil? Of kent ieland een site van brussel waar ik dit kan vinden? Alvast bedankt! liefs Adorable
Er is een website, gratisoptehalen.nl en daar kun je best veel vinden. Ook op marktplaats staan vaak gratis dingen of voor zeer zachte prijzen. Veel sterkte de komende tijd!
Ik heb hier nog veel staan maar echt veel ste ver weg voor je. Ik vind het heel knap dat je deZe stap hebt gemaakt
Ik woon te ver van Brussel, had je graag willen helpen. Maar ik begrijp iets niet, is al het gevaar ineens geweken dat jullie nu normaal uit elkaar gaan. Ik kan me diverse topics van je herinneren waarvan ik dacht, oei..... Vorige week dacht bijv. Nog aan een blijf van mijn lijf huis ivm het gevaar voor jezelf en kind. Ik wil je heel veel sterkte wensen.