We gaan beginnen met zindelijkheidstraining bij onze dochter. Ze is zeer geinteresseerd in het potje. Ik wil zo even luierbroekjes halen, voor overdag. Dat is iets makkelijker. Maar nou zoek ik eigenlijk luierbroekjes, met sluitstrips, zodat ik niet eerst haar broek/schoenen e.d. hoef uit te doen om een schone aan te trekken. Wie weet waar ik die kan aanschaffen?
Huggies inderdaad...ook handig als je kindje met je in de rij staat bij de supermarkt in onderbroek en ze moeten opeens toch plassen. Ik vouwde er gauw een huggie over haar onderbroek...probleem opgelost .. Charlie
huggies zijn het fijnst! Die krijg je weer goed dicht. De meeste kunnen alleen open gescheurd worden als je ze uit wilt doen en dan niet meer dicht/vast.
Misschien off-topic hoor, maar eerlijk gezegd zou ik gewoon gelijk gaan beginnen met onderbroekjes. Hele lading halen bij de Zeeman en oefenen maar. Een luierbroekje is qua materiaal nog steeds een luier en maakt het voor de kleintjes te gemakkelijk om het toch maar zo te doen ipv op de wc. Hier de eerste dagen met oefenen wel 15 (kleine) plasjes waarbij de helft misging. Gelukkig genoeg ondergoed bij de hand. Tis even wassen maar uiteindelijk wel effectiever denk ik....