Rits jas kapot na 2 maanden... (terStal) teruggaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Luvv, 7 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    De rits knapt steeds open tijden dragen en hij is niet te klein ofzo 😉 Ze heeft m krap 1,5 maand aan nu. Zo heeft ze er niks meer aan. Heeft iemand enig idee hoe de klantenservice van terStal is? Ik twijfel of ik terug moet gaan. T was niet een mega dure jas (40 euro) maar toch vind ik t wel erg snel. Heb de bon natuurlijk ook niet meer. Wel met pin betaald dus dat kan ik wel laten zien.

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Geen ervaring met Terstal maar ik vind dat een jas van €40 niet na 1,5 maand kapot mag zijn. Ik zou gewoon teruggaan!

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    al was hij 20 euro.... ! Even ermee terug hoor!

4. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Gewoon terug gaan. Terstal vind ik een goede service hebben. Althans ons filiaal in de buurt wel!

5. hester81

hester81 Lid

19 okt 2008
    63
    0
    6
    Mijn dochter haar jas van Ter stal was laatst ook al kapot. Ook de rits. Ben terug gegaan en ze hebben er een nieuwe ingezet. Na een paar dagen kon ik de jas weer ophalen.
    Gewoon even naar de winkel gaan. Bij mij werd er niet naar een bon gevraagd.

6. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Ik heb ergens gelezen dat ze meerdere klachten hadden over de winterjas van deze collectie. Ik kan het alleen niet weer vinden.
    Ik zou gewoon even langsgaan.

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ter stal heeft goede service hoor!

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Terug gaan hier was de voering na 2 mnd al kapot jas was 45 euro kreeg gewoon een nieuwe en het mooie was 2 wkn geleden was hij nog maar 27 euro dus kreeg het verschil ook nog eens terug. Echt top service

9. Goede service, heel tevreden altijd!

10. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Inderdaad even terug gaan

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb een keer bij de Prenatal iets dergelijks gehad. Ook geen bon meer, maar het was nog aan het begin van het seizoen, dus lang kon hij hem niet gedragen hebben. Ik heb toen mn geld teruggekregen.

Deel Deze Pagina