De rits knapt steeds open tijden dragen en hij is niet te klein ofzo 😉 Ze heeft m krap 1,5 maand aan nu. Zo heeft ze er niks meer aan. Heeft iemand enig idee hoe de klantenservice van terStal is? Ik twijfel of ik terug moet gaan. T was niet een mega dure jas (40 euro) maar toch vind ik t wel erg snel. Heb de bon natuurlijk ook niet meer. Wel met pin betaald dus dat kan ik wel laten zien.
Geen ervaring met Terstal maar ik vind dat een jas van 40 niet na 1,5 maand kapot mag zijn. Ik zou gewoon teruggaan!
Mijn dochter haar jas van Ter stal was laatst ook al kapot. Ook de rits. Ben terug gegaan en ze hebben er een nieuwe ingezet. Na een paar dagen kon ik de jas weer ophalen. Gewoon even naar de winkel gaan. Bij mij werd er niet naar een bon gevraagd.
Ik heb ergens gelezen dat ze meerdere klachten hadden over de winterjas van deze collectie. Ik kan het alleen niet weer vinden. Ik zou gewoon even langsgaan.
Terug gaan hier was de voering na 2 mnd al kapot jas was 45 euro kreeg gewoon een nieuwe en het mooie was 2 wkn geleden was hij nog maar 27 euro dus kreeg het verschil ook nog eens terug. Echt top service
Ik heb een keer bij de Prenatal iets dergelijks gehad. Ook geen bon meer, maar het was nog aan het begin van het seizoen, dus lang kon hij hem niet gedragen hebben. Ik heb toen mn geld teruggekregen.