Hoi allemaal, Ik weet niet of ik dit in het juiste topic plaats maar anders kan @Beheer het verplaatsen. Ik ben op zoek naar ervaringen. Een vriendin van mij heeft al iets van 2 maanden constant bloedverlies. Uiteindelijk doorverwijzing gekregen voor een echo in het ziekenhuis. Vorige week echo gekregen en de echoscopiste zei meteen toen ze echo aanzette: oh er zit van alles wat er niet hoort te zitten. Maar zij mocht niet alles zeggen natuurlijk. 's Middags moest mijn vriendin terugkomen voor weer een echo en dan zou er meteen een arts meekijken. Ze zagen sws een vleesboom en cystes. Maar ook zagen in haar baarmoeder iets van vasculair weefsel. Even ter info nog: ze heeft een zoontje van 4. Heeft geen relatie. Is niet bezig met zwanger worden of wat dan ook. In het zkh zeiden ze dat ze eerste wilden dat dat vasculair weefsel eruit ging en dat ze dan verder zouden kijken naar de vleesboom en cystes. Ze heeft toen Cytotec pillen meegekregen. 2 dagen moest ze 4 pillen inbrengen. Deze pillen hebben helemaal niks gedaan. Net heeft ze weer contact gehad met het zkh en hun willen dat ze afwacht tot haar sws al geplande afspraak op 6 Januari. Is er hier misschien iemand die zoiets ook heeft meegemaakt? Het ziekenhuis kan haar ook niet vertellen wat dat weefsel is. Alvast bedankt!
Wat vervelend voor je vriendin dat ze hiermee kampt. Maar als het ziekenhuis niet kan vertellen wat voor weefsel het is kunnen wij dat aan de hand van jouw informatie hier op het forum ook niet vertellen. De klachten die je omschrijft kan bij ontzettend veel oorzaken horen. Er zit nu niets anders op dan om af te wachten tot ze weer naar de dokter mag. Maar veel sterkte voor je vrienden gewenst.
Nee dat begrijp ik. Maar misschien was er hier iemand die iets soortgelijks had meegemaakt. Ik vind het vreemd dat ze haar nog zolang laten rondlopen hiermee. Zeker omdat ze al 2 maanden klachten heeft. Als je een mk hebt gehad en er blijft weefsel in zitten dan wachten ze toch ook niet zo lang af? Tenminste dat werd mij toen verteld met mijn mk.
Bij een miskraam kan je ook kiezen dat je lichaam zelf alles afstoot, en daar kunnen ook wat weken overheen gaan. Ik had met mijn miskraam vorig jaar eind augustus eerst cytotec pillen gekregen, dat deed helaas niet voldoende, uiteindelijk was ik in november pas gecurreteerd... dus ik heb ruim 2 a 3 maanden met weefsel rondgelopen.