Hai, Mijn meisje is momenteel erg aan het groeien. Ze is nu bijna 2 jaar en 2 maanden en zit bovenkant al in maat 98/104 (Eigenlijk al meer 104 dan 98). Onderkant heeft ze nog wel 92, maar dan degene die wat langer vallen. Heb van 92 broeken die net zo groot zijn als 98 van een andere winkel. Verder zit ze onder ook al in 98/104. Nu zie ik overal veel skinnybroekjes voor meisjes, maar deze passen haar niet zo lekker. En staan haar eigenlijk ook niet zo mooi. Nu ga ik zaterdag gezellig met een vriendin shoppen in Utrecht en vroeg mij af of jullie weten waar ik leuke broeken (en andere kleding) voor mijn dochter kan kopen. Het liefst niet al te duur, omdat ze nu echt een groeispurt heeft. Zelf vind ik name-it, noppies, mexx en esprit van merken heel mooi, maar dit koop ik meestal in de uitverkoop. Het hoeft van mij ook echt geen merk te zijn, als het maar gewoon leuke kleding is! Dank jullie wel alvast! gr. Diddi
Ik slaag vaak bij de Zara omdat het andere kleding is dan anders. Maar als je op zoek bent naar een skinny jeans, bij de h&m hadden ze laatst leuke en bij shoeby fashion slaag ik ook vaak. Laats had ik bij de Hema een broeklegging zoals de meiden em noemen. Gewoon een legging maar dan als spijkerbroek. Zit heerlijk en ziet eruit als een broek erg leuk!
Hema heeft ze nu geloof ik (nog?) niet, maar hun treggings zijn echt zo leuk! Vind ik dan. Verder vind ik broeken lastig, ik vind weinig goede, fijn zittende en mooi staande broeken...ik ben dus grotendeels over op de jurkjes met leggings en maillots... En dan dus de Hema tregging met tuniekjes.
ik ben zelf fan van h&m,mim-pi, en hema. Hier ook een grote dame over 2 maanden pas 2 en ook al 98 en dit zijn echt de merken die haar goed zitten. Mexx vind ik erg leuk maar valt veel te smal.
draagt ze nog een luier? met luier hebben ze bij c&a leuke broekjes... maar tot maat 98 dus. diezelfde broekjes zijn zonder luier overigens geen gezicht.. echt gemaakt voor luierkontjes. broekspijpen zitten redelijk strak.. maar vallen netjes op de schoenen. meestal met een gekleurd stoffen riempje (en knoopelastiek) Nu gaan we vaak naar 1982 alleen heb ik geen idee of dat in Utrecht zit. Daar heb ik laatst weer een strakke bootcut spijkerbroek gekocht die prima zit. zie Mijn grote kleine bijna-kleuter die vindt dat ze allang een k... on Twitpic voro de c&a-broek
Ik vond ook dat de C&A best leuke broekjes had. Ik heb zelf vandaag wat voor mijn zoontje gekocht, maar ze hebben voor meisjes nog meer keus.
Dank jullie wel voor al jullie antwoorden. Ik ga eens kijken bij c&a en Zara enz. Hopelijk slaag ik voor leuke dingen!
Mja ik heb normaal weinig op c&a maar die broekjes zaten preciEs' goed en heb ook al eens wat leuke shirtjes en een jurkje gehaald