Hallo mama's (papa's, verzorgers, opa's en oma's) Kennen jullie dat ook? Een box in de kamer met verstelbare bodem en een lade? Bovenop het 'deksel' van de la ligt snel een fikse laag stof. En tja, hoe moet je dat weg krijgen? Ik zat er echt mee. De bodem van de box ligt vast en moet je met schroeven losdraaien dus het leek mij geen goed idee om telkens de hele box uit elkaar te halen. En nu juist vanmorgen bedacht ik me iets: ik neem mijn plumeau, maak hem iets vochtig en druk heb tussen de spijlen van de box en zo neemt de plumeau al het stof mee! Daarna nog wel even de spijlen van de box schoonmaken, want die zijn dan wel vies van het stof... maar de bodem is weer schoon! Ik was juist vanmorgen van plan om hier op zp te vragen om tips, maar die heb ik dus niet meer nodig! Groetjes, Arri
O dit ga ik zeker proberen want het is hier telkens een hel om die boxbodem schoon te maken, wat een stoftrekker zeg dat ding!
Jep swiffer en de stofzuiger... Nu staat hij naar beneden , maar zijn het vooral alle kruimels die precies in het randje vallen..
Ja, ik gebruik ook de plumeau! Ideaal! Inderdaad wel erg irritant dat stof, want je ziet het ook zo liggen. Wij hebben namelijk een spierwitte box...