Tip: schoonmaken boxbodem

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Arri, 12 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Hallo mama's (papa's, verzorgers, opa's en oma's)

Kennen jullie dat ook? Een box in de kamer met verstelbare bodem en een lade? Bovenop het 'deksel' van de la ligt snel een fikse laag stof. En tja, hoe moet je dat weg krijgen? Ik zat er echt mee. De bodem van de box ligt vast en moet je met schroeven losdraaien dus het leek mij geen goed idee om telkens de hele box uit elkaar te halen.
    En nu juist vanmorgen bedacht ik me iets: ik neem mijn plumeau, maak hem iets vochtig en druk heb tussen de spijlen van de box en zo neemt de plumeau al het stof mee!
    Daarna nog wel even de spijlen van de box schoonmaken, want die zijn dan wel vies van het stof... maar de bodem is weer schoon!

Ik was juist vanmorgen van plan om hier op zp te vragen om tips, maar die heb ik dus niet meer nodig!

Groetjes,

Arri

2. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Haha, liep ik ook tegenaan. Ik kan met de dweilstok door de speilen heen en kan zo de bodem dweilen

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    gewoon met de swiffer tussen de spijlen pielen :)

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    O dit ga ik zeker proberen want het is hier telkens een hel om die boxbodem schoon te maken, wat een stoftrekker zeg dat ding!

5. melanie faber

23 dec 2008
    66
    0
    0
    Juf
    Ohhhh, heb daar nog nooit gekeken... :confused: Maar bedankt voor de tip!

6. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Ik doe het ook met de swiffer, werkt prima!

7. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Jep swiffer en de stofzuiger... Nu staat hij naar beneden , maar zijn het vooral alle kruimels die precies in het randje vallen..

8. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ja, ik gebruik ook de plumeau! Ideaal! Inderdaad wel erg irritant dat stof, want je ziet het ook zo liggen. Wij hebben namelijk een spierwitte box...

9. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    tja, ik heb geen swiffer en moest toch wat...

Deel Deze Pagina