Ideeën maaltijd lunchsalades

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 10 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    De zwangeren eten hier dus wel gewoon voorgesneden sla uit zakjes?

Ik las namelijk laatst dat dat nu ook alweer afgeraden wordt tijdens zwangerschap?
    Terwijl het zo gemakkelijk is om met zo een zakje sla en wat andere ingrediënten een lekkere salade te maken .

2. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Linzen, fetakaas (met automatisch wat olijfolie), basilicum, tomaat, komkommer, peper, zout, balsamicoazijn, citroensap.
    Quinoa, gerookte zalm, gemengde sla, avocado, komkommer, sesamzaadjes, peper, zout, mayo of yoghurt als dressing.

3. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hier zou ik me persoonlijk niet druk om maken :)

Annedore vindt dit leuk.
  4. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Waldorf salade van knolselderij, appel, bleekselderij, rozijnen mayo, yoghurt, citroensap peper en zout...

Rode bieten salade: ei, gerapste rode biet, crème fraiche, appel en walnoot, peper en zout

Rucola salade met ei, avocado, rode ui, komkommer en tomaatjes, mayo, peper en zou, citroensap of balsamico met mosterd dressing

Of zelfgemaakte eiersalade met rucola, uitje en cherrytomaatje...

5. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Ik at dat ook gewoon. Wel goed spoelen van te voren maar ik had zwangerschapsdiabetes. En dan is een salade best lekker en bovendien is het gezond.

Annedore vindt dit leuk.
  6. Noorie

Noorie Niet meer actief

- Kikkererwten, geitenkaas, klein beetje ui, cherry tomaatjes, tonijn, paprika met wat olijf olie en limoensap.

- Couscous/bulgur stomen, paprika, fetakaas, pistachenootjes, olijfolie en wat citroensap (en indien je het lekker vind wat verse munt en peterselie erdoor heen)

-Linzen uit pot of geweekt, rucola, komkommer, advocado, dadels, geitenkaas, citroensap, olijfolie, peper en zout

vinorosso vindt dit leuk.
  7. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Kidneybonen met sperziebonen en feta kaas

8. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Parelcouscous met geroosterde cherry tomaatjes met knoflookolie, gegrilde courgette, geroostere noten, geitenkaas bolletjes. Heerlijk! Mijn favoriet op dit moment!

Zara75 vindt dit leuk.
  9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Oh dit topic!! #inspiratie#

Deel Deze Pagina