ik heb altijd geroepen dat ik Keetje een hele leuke naam vond! maar daar zat mijn vriend dus niet op te wachten lynn kira wij hebben als 2e naam May omdat ze in mei wordt geboren en als het april zou zijn dan zou ze april als 2e naam hebben
Casey Demi Elin Emily Faylinn, Feline Hailey Iselle, Ismay Joya Jula Laure / Lauren Leah Lena / Leny Lima Livia Loïs Lune Mara Mavi / Mavy Mena Mischa Myria Nine Nyke Senna? Succes met het vinden van de naam!
Hier hadden wij hetzelfde ik vondt ook de naam Nina mooi en mijn man niet. Mijn man hield zich vast aan Megan. Kon zeuren wat ik wilde maar kreeg het er niet door, uiteindelijk zijn we beide voor Lara gegaan en haar tweede naam Megan. Volgend jaar gaan we misschien (als we verhuist zijn) voor een tweede kindje en ik zal de naam Nina toch weer terug laten komen mocht het een meisje worden hahaha. Mijn andere optie´s waren toen: Ninthe Nena Mila Livia Linsey Nova.......vindt het wel leuk maar moet wel steeds aan dat tv programma denken
Ilse Inge Nora Tessa Eline Daniëlle Judith Lara Sophie Anne Lotte Louise Lana Denise Sarah Sophia Ella Abby Vera Ellen Marleen Emily Katie Kathy Saskia Eline Lily Dat was in het begin mijn lijstje van namen die ik mooi vind. Misschien heb je er iets aan.