Hallo Dames, Zouden jullie ons willen helpen. De meisjesnaam is al bekend maar jongens naam nog aan de twijfel. Onze zoon heeft C.as welke vinden jullie er beter bij staan J.ort of R.obin alvast bedankt.
Jort vind ik er beter bij passen maar een veel te harde naam, echt niet mooi. Dan vind ik Robin mooier (maar dat zie ik liever bij een meisje)
Jort past beter bij Cas. Persoonlijk vind ik Robin mooier, maar laat je niet beinvloeden door anderen!
Welke naam vinden jullie dan wel leuk bij c.as er mogen ook andere ideeën zijn hoor want wat is het moeilijk . Bedankt voor jullie reactie's
Jort vind ik er beter bij passen, Robin valt voor mij af. Ik vind Jort alleen een te harde naam. Wat vind je van de opties Jorn of Jorre of Jordi?
Ik vind Jort leuker, maar idd (zoals iemand eerder al zei wat een hard). Jorn (ook al eerder aangedragen) vind ik ook een leuke naam en er erg goed bij passen.
Persoonlijk vind ik Robbin meer voor een jongen en robin of robyn meer voor een meid. Jort vind ik niet leuk