hoi meiden, ik lees net een stukje in de veronica over bricken. Ik heb er werkelijk waar nog nooit van gehoord, maar het spreekt me wel aan eerlijk gezegd! Belparkeren, mobiel parkeren, gsmparkeren, iPhone parkeren dit is de link, ik lees er net een heel stuk over in de veronica gids die ik toevallig een keer gekregen heb van de week hahaha..... wat denken jullie zal het echt zo werken? iemand (al) ervaring? liefs, bezigbijtje
ik heb parkmobile Parkmobile - belparkeren en sms-parkeren. Achteraf betaald parkeren. en werkt super, je parkeert, je belt, je gaat shoppen, je belt weer af en rijdt weer verder. hartstikke makkelijk!
wat grappig, heb er echt nog nooit van gehoord! Wij staan vaak dat we ver moeten lopen voor parkeerkaart en/of zonder los geld zitten wij pinnen altijd hihi.... dan is dit best makkelijk! We hebben het niet vaak nodig alleen als we naar de stad toe gaan hooor.... maar is het net zo duur als gewoon parkeerkaartje kopen? of komt er wat bij, dat vraag ik me wel af las iets over kleine extra kosten...
volgens mij ben je altijd goedkoper uit, voordeel is dat je nooit meer teveel betaald. hoe vaak gooi er niet vaak wat extra in, en kom je eerder terug? das gewoon weggegooid geld. en je hoort ook hoeveel je betaald na afloop. ik gebruik het bijna ook nooit, want in parkeergarages werkt het niet haha
Ik heb parkline, ook superhandig. Sta bijna elke dag in Amsterdam, bij de VU, en je hoeft alleen even een smsje te sturen als je er bent, en als je weer weggaat. Vooral erg lekker als het regent en je langs iedereen loopt die in de rij staat voor de parkeerautomaat haha.