Welk hotel Antwerpen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ellen291982, 7 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Volgende maand ga ik met mijn man naar Antwerpen naar het theater. We willen er graag overnachten. (Ws gewoon 1 nacht , misschien 2) nu ben ik op hotelspecials, weekendjeweg, Trivago en booking.com( de laatste is altijd duurder ook al zeggen ze van niet). Ik kijk dan ook gelijk voor recensies op hotelspecials en zoover. Nu heb ik een aantal hotels op het oog, maar door de recensies twijfel ik toch. Hier meiden die in Antwerpen overnacht hebben? Welk hotel?
    Graag niet al te duur en in het centrum.

2. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.617
    8.364
    113
    Vrouw
    Wat is niet al te duur?

Ik heb een paar keer bij Ibis geslapen. Was prima, net als de ligging.

3. Ellen291982

De 'gewone' Ibis? Je hebt er ook nog twee budget hotels van Ibis.

Geen 100 euro per nacht. Dat vind ik te duur.

Hotel Leonardo en Keyser heb ik naar gekeken alleen twijfel ik door de recensies.

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Wij hebben zowel in het Raddison Blu Antwerp Hotel als in het Hyllit Hotel geslapen, allebei prachtige hotels middenin het centrum, maar ik weet niet meer precies wat het tarief was.

5. Ellen291982

Dat zijn de dure hotels. Ik had de eerste al gezien. De tweede gaat me 155 euro kosten, dat wordt wat te gortig, maar bedankt voor je reactie.

6. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

14 jan 2015
    781
    198
    43
    Misschien nog de moeite waard om op Airbnb te kijken. Vaak een stuk goedkoper, kleinschalig en als er meerdere positieve reviews zijn bij ons altijd nog betrouwbaar geweest...

Deel Deze Pagina