Wij hebben het Bebe-Jou waskussen Comfort 72 x 44 cm gekocht. Die vonden we iets steviger en groter. Maar welke waskussenhoezen passen hier nou precies omheen. Ik heb een mooie besteld van van Koeka, maar welke van de eenvoudige badstoffen past? Past Jolein bijvoorbeeld? Ik hoor graag jullie ervaringen.
ik heb het zelfde waskussen en die van jollein passen hier goed omheen. ik moest ff zoeken want ga er niet een paar van 35 euro kopen hehe dus gewoon van jollein en zit perfect
Ik heb ook een Bébé-Jou waskussen Je moet niet de hoes kopen van prénatal want die is aan de kleine kant.
ik heb ook een bebe jou waskussen maar weet de maten niet uit mijn hoofd. de badstoffen overtrekken van hema passen redelijk goed vind ik.
zelfde waskussen en ik heb er hoezen van Isi mini overheen, heb er ook van babyplanet en die passen er ook goed om.
Ik heb hetzelfde verschoonkussen. De kussenhoes van HEMA en PLUISJE zitten goed. Die van SNOOZEBABY ook maar die krijg ik er moeilijker omheen. Als hij eenmaal zit, zit hij goed hoor.
Hier ook een bebe-jou waskussen en hoezen van hema. Past prima! Die van prenatal past ook wel maar zit erg strak. Die van Jolein passen ook maar vind ik persoonlijk niet zo fijn. Die blijven eeuwig afgeven in de was.
ik heb de zilveren daarvan, maar nooit een hoes gebruikt, hooguti een hydro erop of badcape... maar vond het veel te zonde van het mooie desigm