De titel zegt het eigenlijk al Ik wil voor de eerste keer met Kelsey naar de kapper. Ze heeft half lang haar...net over de schouders heen en een ponny. Ze heeft heel erg super stijl haar....en ik knip het eigenlijk altijd zelf. Maar nu wil ik eigenlijk voor haar ook wel iets anders. Maar wat kan ik er zoal mee laten doen? Dus iets wat niet schadelijk voor haar haar zou zijn. Ze heeft echt een leuk koppie voor krulletjes....maar kan dat al bij een kind van 6? Tja....misschien een beetje domme vraag maar ik zou het echt niet weten Dus....iemand ervaring hier met het kiezen van een leuk en vlot meisjes kapsel? Ik kijk uit naar jullie reacties Liefs Linda
Hallo, Ik zou er geen krulletjes in laten maken hoor. Kinder haren reageren heel anders dan volwassen haar. Maar misschien is het een idee om ze schouder lengte en dan leuk wat in laagjes te laten knippen. Succes
tja, laagjes lijkt me ook wel heel leuk....maar daar heeft ze te dun haar voor. Dus denk dat de kapper daar zo en zo niet aan gaat beginnen. Toch bedankt voor het mee denken
permanent zou ik al zeker niet zetten bij zo een jong meisje beter zo natuurlijk mogelijk blijven. en idd laagjes is heel leuk ook bij dun haar hoor. (hier ook zelf kapster)
Permanenten raad ik je echt af, Ik zou zoals ze hierboven al zeiden misschien schouderlengte en in langelagen laten knippen (ook kapster)
Of alleen de zijkanten wat in laagjes, zo laat ik het bij mijn dochter ook vaak knippen, dan blijft het achter wel op 1 lengte nog. Staat ook altijd wel leuk. (geen kapster)
dank jullie wel voor de tips dames! Kapsters en geen kapster Ik heb het in laagjes laten knippen....kzie er helaas weinig van :S Voor permanent moet ze echt ouder zijn. Iniedergeval oud genoeg om haar eigen haar te kunnen verzorgen.