Sorry voor het zoveelste verjaardag topic , maar ik heb toch een paar specifieke vragen over cadeaus. We nodigen zo'n 70 man uit (ik hoop dat de helft niet komt , maar minder uitnodigen gaat ook niet). Dus ik ben bezig met een lijstje op lijstje.nl (mocht iemand die alvast willen zien, pb maar voor link en wachtwoord). Nu is er alleen een probleem, de 'standaard' dingen die voor een eerste verjaardag gevraagd worden, gaan hier niet. Een loopkar, driewieler met duwstang, loopauto, kruipspeelgoed, speelgoed waar je voor moet zitten, speelhuisje, schommel, glijbaantje, zandbak etc hebben we gewoon niks aan. Dit vragen heeft geen enkele nut, de kans is er dat we het nooit kunnen gebruiken en als we het wel kunnen gebruiken, gaat daar nog een jaar of 1/2/3 overheen. En we wonen niet groot, dus bergruimte ervoor heb ik niet. Ik hou zelf heel erg van houten speelgoed en speelgoed wat de motoriek goed stimuleert. Wat we al krijgen; buggy Nuna Pepp, besteksetje met naam gegraveerd, lodger bunker Ik heb de buggydrager voor de fiets, voetenzak en all weather pack van de Nuna ook maar op het lijstje gezet, hoewel de buggydrager en voetenzak wellicht té dure cadeaus zijn voor het bezoek. Verder probeer ik het een beetje tussen de prijsklasse van 5 en 30 te houden met daar tussen in dus verschillende prijzen, want ik kan en wil niet in een anders portemonnee kijken. Van ons krijgt hij een grote gepersonaliseerde speelgoedkist, dus speelgoed vragen is niet erg, die kist mag vol . Ik heb ook wat dingen als rompers, schoentjes op de lijst staan. Maar kleding vind ik lastig, omdat ik dat moet zien. Zoontje is erg lang en dun, dus veel zit hem niet. Kortom, ik heb niet zoveel ideeën meer. Is er hier een creatieve(re) mama die mee wil denken? Even de uitnodiging spammen , daar zit al m'n creativiteit al in .
Wat een super leuke uitnodiging!!! Je zo misschien boekjes kunnen vragen? Leuke boekjes van nijntje, woezel en pip etc? Denk je dat houten puzzels wat zijn? En speelgoedauto's? Daar kan hij ook liggend mee spelen. Volgens mij zijn toettoet auto's best leuk Die speelgoedkist vind ik wel een goed idee! Ik ben ook een lijstje aan het maken. Heb jij voor mij een tip waar ik die kan vinden?
Je kan volgens mij ook bij lijstje.nl erbij zetten dat ze met een paar man een cadeau kunnen kopen.. Leuke uitnodiging!!
Dankje Hanneke! Ben er ook best trots op . Een voorleesboek had ik er al in staan, knisperboekjes zijn ook een hit, maar die hebben we al 3. Puzzels zal hij nog niks mee kunnen, auto's zou kunnen, maar dan stoffen . Hij slaat met alles in zijn gezicht . Op z'n buik heeft hij niet de stabiliteit om ergens mee te spelen, maar misschien dat dat nog ooit gaat komen, ik ga eens kijken naar de toetoet auto's! Dankje. Speelgoedkist bestellen we bij kizzies.nl echt helemaal super. Hebben een heel leuk ontwerp . Ben zo benieuwd naar het eindresultaat. Kost ook wat (het grote model), maar gaat jaren mee. Ukieee, ik pb je terug!
Oh, die kisten zijn echt leuk! Misschien dat we dat zelf gaan geven. We hebben nu al best veel speelgoed en na zijn verjaardag zal dat alleen maar meer zijn! Misschien kan je anders wat bonnen vragen van je favoriete kledingwinkel dat je zelf wat kan uitzoeken? Een slaapzak (met zijn naam) voor als hij wat groter is? Een bijdrage voor een fotoshoot? Ik zit hard te denken, als me wat te binnen schiet laat ik het weten
Leuke uitnodiging! Wij hebben een vormenstoof. Daar speelt ze al vanaf 5 maanden mee maar dan zonder deksel, dat duurt nog wel even voor ze dat kan. Ze ligt pas sinds kort op haar buik maar op haar rug en zij heeft ze er veel mee gespeeld. Samen met haar, zittend tegen ons aan kan ze er ook goed mee spelen. Je hebt ook van die kralenstangen, dan moeten ze kralen via allerlei bochten over een stang heen halen. Voor vrij weinig geld heb je die bij Ikea. Dit is voor als hij zit. Muziekdoosjes, of boekjes met geluid, boekjes voor in bad, mooi prentenboek, logeerkoffertje, speelkleed, activitycenter, bal...
Super leuke uitnodiging! Ik zou idd boekjes, duplo, blokken etc vragen...kan je ook mooi opbergen in de kist. autootjes/Little people Of muziekspeelgoedjes.
Leuke uitnodiging zeg! Ik zou gaan voor boekjes, dvd (die van Uki is heel leuk). Bij Simply Colors kun je badjasjes of slaapzakken met z'n naam bestellen. Bij Kruidvat hebben ze nu weer bordjes, schaaltjes e.d. van Sesamstraat. Leuke pyama voor in bed. Verder weet ik het zo niet. Ik denk nog even verder!
Hanneke, ja, echt zo gaaf! Als we de onze hebben, wil ik best nog wel een foto enzo doorsturen. Weet je wat meer persoonlijke ervaring . Pb me dan maar even, hebben hem over een week of 2/3. Mijn favoriete kledingwinkel is marktplaats, haha! Ik heb er nu wat Noppies kleertjes bij staan, zodat ze in ieder geval een beeld van onze smaak hebben zeg maar. En een link van een winkeltje hier in de buurt. Slaapzak staat er nu ook op! Dank voor het meedenken. Vogeltje, vormenstoof en spiraal staan erbij! Check, check, double check. Veel dingen van jouw lijstje hadden we ook al erop staan . Bedankt! MamaLovesJ, duplo of gewone blokken heeft hij nog helemaal niks aan, zal alleen maar afgesabbeld worden. Ik heb er nu wel blokken met geluid bij staan . Kan hij er nog mee rammelen enzo. En de vtech toet toet serie is toegevoegd! Vind dat ideaal, veel dingen van 20-30, maar ook 8. Cindy, jij hebt nog niet heel lang geleden verjaardag mogen vieren! Wat vond jij leuke dingen om te krijgen voor je zoontje? (Ga even uit van zoontje, sorry als ik het mis heb!) Boeken hebben we ook al veel en een biebpas, dvd's heeft hij nog geen interesse in, maar wie weet over een paar maanden wel, ik ga eens kijken! Heb er wel iets van woezel en pip tussen staan met een boekje, cd en dvd. Ik ga eens zoeken naar een leuke badjas!
Je hebt gelijk hoor met zoontje Hij heeft van ons gehad een driewieler en van opa en oma een loopwagen. Van de andere opa en oma de toet toet garage. Dan van de overige visite nog meer toet toet uitbreidingen. En een setje duplo. Maar eigenlijk heel veel toet toet, zonder dat ik daarom gevraagd had. Wel superleuk vind ik (en zoonlief gelukkig ook ). O ja, en een joggingpakje van Ajax. Houden jullie van voetbal? Anders is dat misschien ook wel leuk, shirtje, slabber e.d. van favoriete club. Tv/dvd kan hier ook nog niet heel erg boeien hoor, maar soms heeft ie een momentje dat hij rustig kan zitten en dan is het toch wel interessant. Is dat nieuwe Playmobiel 1-2-3 nog een idee? Ga ik voor Sinterklaas/Kerst op het lijstje zetten. We hebben 1 poppetje en dat is best wel leuk.
Dat zijn allemaal ook leuke cadeaus! Speelt hij al veel met de toet toet serie? Ik heb heel flauw al gezien wat er afgestreept is van het lijstje. De toet toet garage, dus die krijgt hij sowieso . Haha, voetbal nee. Geen fans van. Playmobiel 1-2-3 ken ik nog niet, ga eens googelen. Hebben ook nog dingen nodig voor de sint en kerst, dus kan het altijd onthouden. We hebben nu eigenlijk wel een goed gevuld lijstje.. Zo'n 40 cadeaus geloof ik, en dan tussen de 3 en 60, meeste rond de 10-20. Een van de duurste dingen is er dus al uit .
Ik wist ook niet dat we zoveel toet toet zouden krijgen. Alleen de garage wist ik, maar het is zooo leuk. Ik ben ook fan! Hij speelt (op zijn manier dan) heel veel met toet toet. Is sowieso dol op auto's, dus dan zitten we hiermee wel goed. Hij vindt de brandweerkazerne erg leuk. En de lanceerbaan ook. En er zijn genoeg auto's om op het lijstje te zetten. Dat Playmobil is wat groter dan het "normale" playmobil en daardoor voor de jongere kindjes. Zag dat er een dierentuin van was, dus die gaat op het lijstje voor kerst. Even wat anders dan toet toet
Wat een leuke ideeën worden hier geopperd zeg! En wat een ontzettend leuke uitnodiging! Ik stuur je ook even een Pb, ben erg benieuwd naar je lijstje voor inspiratie voor hier
Super leuke uitnodiging, waar gemaakt? Misschien iets van licht projecter? Als hij nog veel op zijn rug ligt.