Onze dochter heet J.anne. ontdekte later dat dat ook afkomstig is van johanna. Hanna of Janna inderdaad ! Joosje?
Jonna! Ken ook een meisje dat zo heet. Verder: - Joany (ken ook iemand die zo heet) (djoo-nie) - Jelke (bij Jelka zelfde probleem als hieronder beschreven bij Joanna) - Janne - Hanne (bij Hanna zelfde probleem als hieronder beschreven bij Joanna) - Janneke - Johanneke - Jojanneke - Janke - Jannetje - Janet (jah-net) / Jeanette (sjah-net) - Joan (djoon) - Joanne (Joanna vind ik dan net ff teveel op Johanna lijken en te weinig op Joke. Bij Joanne komt die e van Joke er nog in terug (naast de Jo van beide namen)) (jo-anne) - Jeanne (sjan (als in Jeanne d'Arc) of op zn engels djíen) Jona of liever nog Jonah vind ik leuke vernoemingen voor als het een zoon zou zijn. Net als Jonne of Jean (sjawn of djíen). John (djon of sjon) of Jon (sjon) kan natuurlijk ook nog Namen waar geen fonetische uitspraak achter staat spreek je uit zoals je ze schrijft.
Op Joke niet echt, voor Johanna: Anna Hanan Hanna Janna Joan Jonna (kan ook als combi van de twee) Nana Als combi: Anne Hanne Hannejo Jane Joanne Noë Nonna Ik vind Johanna zelf ook heel mooi. Je kan het altijd nog afkorten.
Bedankt voor het meedenken allemaal!! Ik ga hier even over nadenken. Ik zelf kwam niet verder dan Joan of Jo-Ann Super
Ach ja, ik had ff niks beters te doen tijdens het voeden (net als nu ). Al mn opgenomen programma's had ik al gezien PS: graag gedaan hoor
Holy moly, off topic, typ je dan dat hele verhaal met een hand? On topic, ik ben hier heel slecht in maar je hebt al enorm mooie suggesties gekregen!
Haha had gekund maar nee, ik ben al doorgewinterd dus kan gewoon met twee handen typen tijdens het voeden