Bedankt voor al jullie reacties!! De echo was gister goed en kregen een mooi koffertje mee met spullen. Dus we hebben het koffertje leeg gehaald en daar een boekje ingedaan voor de liefste zus en de echo. Ik heb gefilmd en mijn man heeft haar na aanleiding van de echo verteld dat ze grote zus word , ze is echt zoooo blij, maar hebben wel aan haar verteld dat het nog ons geheimpje is, kijken hoelang ze het vol houd
Leuk! Wij hebben het ook vrij vroeg aan onze dochter verteld, maar die kan natuurlijk nog geen dingen geheim houden. Dus op een gegeven moment riep ze in de supermarkt: "mama heeft een baby in de buik."
Onze dochter weet het op een of andere manier toch ook al, ze heeft het ons misschien een keer horen zeggen........ Nu zit ze hele verhalen tegen haar baby-poppen te vertellen over mama en baby..... Wij vertellen het straks gewoon iedereen, nu weten alleen de ouders en beste vrienden het
Lekker vertellenop een moment dat kullie rustig bij elkaar zitten. Niet pas later vertellen dan aan anderen, want dan verkletst iemand anders zich wel per ongeluk. Mensen gaan er toch vanuit dat je kinderen het snel weten. Al die angst voor 'wat als het mis gaat dan is het zo sneu voor haar' snap ik niet zo. Het kan altijd mis gaan. Als dingen mis gaan in het leven is het toch juist goed als je je kinderen daarmee leert omgaan?! En je kunt natuurlijk altijd en slag om de arm houden. Zeggen dat je een baby in je buik hebt en dat je hoopt dat die als alles goed gaat op een dag geboren wordt.