Ik voel sinds gistermiddag alleen maar steekjes links onder. Ter hoogte van waar ik mijn eisprong ook voelde. Totaal niks van steekjes rechts of in het midden. Ik word nu toch een beetje bang 😞 Natuurlijk ben ik zo stom geweest om te gaan googelen en dan lees ik ook nog eens dat je extra risico hebt op een bbz na langdurig gebruik van een spiraaltje. Ik heb gelukkig geen bloedverlies, maar ik weet even niet wat te doen. Gewoon afwachten tot volgende week donderdag? Misschien stel ik me gewoon aan, ik heb geen bloedverlies. Het zijn echt alleen die nare steekjes. Geen constante pijn.
Geen paniek! Had ik ook! Enkel links. Mijn gynaecoloog zei dat iedereen een kant heeft dat zij meer voelt. Die steekjes links had ik tot een week of 20. Ook niet elke dag, maar soms. Soms hard, soms wat zachter,... Maar geen paniek!
Had ik ook en dat was duidelijk het oprekken van de banden en de baarmoeder. Ik ging er gewoon vanuit, zolang ik niet (abnormaal) vloei, dan gaat alles gewoon goed.
Jullie stellen me wel iets gerust. Mocht de pijn nou echt hevig worden dan zal ik contact opnemen met de gyn. Voor nu wacht ik het even af. Ik hoop op een mooi beebje op de goede plek volgende week.
Ja dat had ik ook beide keren! Heel erge pijn rechts, enkel rechts. Was meer dan steken soms, dan deed het echt echt pijn. Mijn moeder had het ook en mijn zwangerschappen zijn prima verlopen
Het gaat goed, bedankt voor het vragen. Geen heftige pijnen, geen bloed. Ik moet nog 5 nachtjes wachten dan weet ik meer. Gelukkig heb ik later ook wat steekjes aan de andere kant gevoeld, maar links blijft meer. Wie weet zit er ook wel een cyste, of er is gewoon niks aan de hand en zien we een knipperend hartje op de echo op de goede plek.