Steekjes alleen links onder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Meris, 7 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik voel sinds gistermiddag alleen maar steekjes links onder. Ter hoogte van waar ik mijn eisprong ook voelde. Totaal niks van steekjes rechts of in het midden. Ik word nu toch een beetje bang 😞
    Natuurlijk ben ik zo stom geweest om te gaan googelen en dan lees ik ook nog eens dat je extra risico hebt op een bbz na langdurig gebruik van een spiraaltje.
    Ik heb gelukkig geen bloedverlies, maar ik weet even niet wat te doen. Gewoon afwachten tot volgende week donderdag?

Misschien stel ik me gewoon aan, ik heb geen bloedverlies. Het zijn echt alleen die nare steekjes. Geen constante pijn.

2. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Geen paniek! Had ik ook!
    Enkel links. Mijn gynaecoloog zei dat iedereen een kant heeft dat zij meer voelt. Die steekjes links had ik tot een week of 20. Ook niet elke dag, maar soms. Soms hard, soms wat zachter,...
    Maar geen paniek! :)

3. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ojaa herkenbaar en ik was ook bang voor een bbz. Maar ben al bijna 11 weken zwanger😊

4. Imo1978

Imo1978 Bekend lid

19 aug 2015
    571
    1
    0
    Had ik ook en dat was duidelijk het oprekken van de banden en de baarmoeder.

Ik ging er gewoon vanuit, zolang ik niet (abnormaal) vloei, dan gaat alles gewoon goed.;)

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Jullie stellen me wel iets gerust. Mocht de pijn nou echt hevig worden dan zal ik contact opnemen met de gyn. Voor nu wacht ik het even af. Ik hoop op een mooi beebje op de goede plek volgende week.

6. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het nu??

7. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ja dat had ik ook beide keren! Heel erge pijn rechts, enkel rechts. Was meer dan steken soms, dan deed het echt echt pijn. Mijn moeder had het ook en mijn zwangerschappen zijn prima verlopen :)

8. Koon

Koon Niet meer actief

Ik had het ook.
    Bleek daarna een kleine corpus luteum cyste te zijn die voor die pijn zorgde.

9. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Het gaat goed, bedankt voor het vragen. Geen heftige pijnen, geen bloed. Ik moet nog 5 nachtjes wachten dan weet ik meer. Gelukkig heb ik later ook wat steekjes aan de andere kant gevoeld, maar links blijft meer. Wie weet zit er ook wel een cyste, of er is gewoon niks aan de hand en zien we een knipperend hartje op de echo op de goede plek.

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ben benieuwd wat het is bij je! Succes!

Deel Deze Pagina