Mijn vader wordt binnenkort 50 jaar en nu willen we dus met z'n allen een groot feest organiseren! Nu ben ik benieuwd of jullie nog leuke ideeën hebben? Zijn hobby's: - klussen - computers - muziek (keyboard, techniek) Onze ideeën voor nu: - Pop maken met een hamer en zaag in z'n hand - Spandoek met leus 'Na 50 jaar maakt Job de Bouwer het nog steeds' - Herinneringenbox - wij maken een houten kistje waar iedere genodigde een herinnering instopt. Kan een voorwerp, kaartjes, foto, gedichtje, tekst o.i.d. zijn - Zusje maakt cupcakes met een '50' erop - Wij maken een gedicht in sprookjesvorm die we inlijsten. Begint met 'er was eens een opa...' In december gaat hij namelijk opa worden van zijn derde kleinkind in twee jaar! We willen het gedicht voordragen en hem tijdens het gedicht dan ook aan gaan kleden als opa (wandelstok, grote baard, petje, haren grijs spuiten) Hebben jullie nog leuke ideeën en misschien nog ideeën voor een leus voor op het spandoek?
Toen mijn vader 50 werd heeft hij zelf een feest georganiseerd. Maar ik en mn zussen hebben hem als verrassing mee genomen naar het vliegveld in lelystad waar hij mee mocht in een stuntvliegtuig. En daarna zijn we lekker gaan eten met zn allen. Van dit alles inclusief het feest hebben we een hele mooie film gemaakt. Dus echt afgemonteerd met muziek etc erbij. Supergaaf geworden.
hmm.. ik zoek ook nog tips voor manliefs 50e verjaardag, dus lees even met je mee en hoop op meer reacties Succes in elk geval Choc-koekje!