hoi meiden mijn ouders zijn met oudejaars avond 25 jaar getrouwd en nu willen we dat natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan.. ze houden een feestje dus wil ik eigenlijk ook wat gaan doen.. hebben jullie nod ideeën voor me? groetjes schatje1
mijn schoonouders waren afgelopen septemer 35 jaar getrouwd wij hebben ze een weekendje weg kado gedaan ze waren er erg blij mee of een mooie foto op linnen van jullie bijvoorbeeld
Mijn ouders waren afgelopen mei 25 jaar getrouwd. Wij hadden met vrienden en familie een liedje gemaakt over wat hun hobby's en interesses waren. Hierin werden dus ook de kleinkinderen en iets van de kinderen in verwerkt. Dit hebben we dus voor ze gezongen die avond. En verder hadden wij van de kinderen en kleinkinderen foto's laten maken en laten inlijsten!
Stukje is erg leuk! Hebben wij ook gedaan. Nou ja stukje. We hadden 3 liedjes. 1 voor papa 1 voor samen en een opgelezen gedicht voor mama! 1 nummertje op .. en de meestermixers (allemaal korte nummertjes achereen) en eentje op Andre Hazes. Gedicht in de trant van MAMA JE BENT DE LIEFSTE VAN DE HELE WERELD (kan publiek ook meezingen) in het refrein! Tja verder moet je gewoon wat proberen....Succes
toen mijn ouders 30 jaar getrouwd waren zijn we met het hele gezin in een theaterrestaurant gaan eten. combinatie van lekker eten en cabaret
Een video maken over hun leven samen. (oud) bekenden en vrienden, familie ed. opnemen op de camera en hun interviewen over je ouders. En hun woningen en scholen bezoeken waar ze op hebben gezeten enzo. Is best wat werk maar kan heel leuk zijn! Een kalender maken met foto's van kinderen/kleinkinderen/familie is ook leuk. Kan je via internet doen en is niet heel moeilijk, ben de site ff kwijt.. 's Ochtends een bloemen en een ontbijt laten bezorgen. Weekend/dagje kuuroord. enz.
Ik heb mijn ouders een weekend Kurhaus in Scheveningen gegeven, is erg mooi en luxe, iets wat ze zelf nooit zouden doen, en een arrangement met een driegangen diner (is daar echt subliem) met een wijn arrangement.. ze hebben het super gehad! Ik had ze een grote kaart gegeven met foto's van kurhaus en schevingen in geplakt.. ze vonden het super.
Orgineel is een reisje in een luchtballon cadeau doen (tenminste als ze geen hoogtevrees hebben).. Of een nachtje weg samen met iets bijzonders op het programma. Succes!
Melodie : daar was laatst een meisje loos Vijfentwintig jaar getrouwd, Dat gaan we vieren, dat gaan we vieren, Vijfentwintig jaar getrouwd, Er is vast niemand die dat onthoud. Daarom nu dit welkomstlied, Voor ... en ...., ... en ..... Daarom nu dit welkomstlied, Zing nu maar mee en geneer je maar niet. Nu begint de grote gein, Dansen en zingen, dansen en zingen,. Nu begint de grote gein, Laat het een leuke avond toch zijn. Laat het zijn een fijne avond, Hopen wij allen, hopen wij allen. Laat het zijn een fijne avond, Waar u nog vaak aan denken mag. Nu allemaal uit volle borst en zonder Smoesjes met het volume op tien ! LANG ZULLEN ZE LEVEN Bron:http://home.wanadoo.nl/wilma.brink/meer%20welkomstlieden.htm Hier staan er nog meer op Groetjes Vera
weekdnje Brugge (erg romantisch en leuk) Of via www.hallmark.nl kan je een agenda laten maken met fotos van jezelf enzo...of foto op linnen bij www.canvascompany.nl
Een abc-tje maken over je over het bruidspaar a= voor... b= voor... en dan elke keer 2 zinnen rijmend maken