Ik ben alvast aan het rondkijken voor cadeautjes voor mijn zoon die in november 4 wordt. Aangezien hij al zoveel heeft heb ik géén idee, maar daar zullen vast meer mensen tegenaan lopen! Nadeel is natuurlijk ook dat het 3 wk later sinterklaas is! Tips zijn dus meer dan welkom
Ik weet natuurlijk niet waar de interesses van,jouw zoontje liggen dus noem maar wat: - mecano/knex voor de kleinsten - ik leer....serie (groene koffertjes van jumbo) - knutselspullen - auto's/garage - puzzels - playmobile - microscoop of van die sets waarmee je kunt "onderzoeken" in de natuur
hmmm ik lees even mee. Ik weet het ook niet en mijn zoon wordt 3 in oktober. Ik heb op nr.1. nu de duplo treinset staan. Die is voor 2-7 jaar!
Verkleedkleren/spullen (piraat!) Lego Mini loco Speelhuisje/tent Auto's Rugzak voor school (en broodtrommel!) Bordspellen
Tafeltent Dingen van SmartMax Stuntfiets Electro spellen of andere familie/bordspellen Lego Alvast dingen voor de basisschool? Nieuw rugtas beker broodtrommel gymspullen etui met nieuwe inhoud etc Fimoklei
Lars heeft van ons een nieuwe skelter gekregen. Een berg buddy Cool ding joh BERG Buddy | SkelterStore