Wij komen maar niet uit DE naam… vinden veel wel leuk maar na een poosje denken we toch weer mwoah… Nu hebben we de naam Mason maar past dit wel bij Jesse en Sofie? Of hebben jullie nog andere ideeën?
Ik begrijp je twijfel; Jesse en Sofie zijn echt Nederlandse namen wat Mason niet is. Ik vind het zelf ook minder goed passen dan Sofie bij Jesse. Het zijn alle 3 namen met twee lettergrepen. Suggesties: Mees (ipv Mason) Roan Kiran Lucas Fedde/Ferre Mats Mart(en)
Ik vind Mason een heeeel ander soort naam dan de andere twee. Misschien nog; Thomas Pepijn Rodin Robin Hidde Melle Quin Olivier Fender Rune Tibbe Thijmen
Vind de andere 2 ook meer Nederlandse namen zou zelf Mason er niet bij bedenken. Jesse Sofie & Mees vind ik dan wel weer heel tof. In alle 3 een E en een S.
Het is een ander kaliber maar als je het achter elkaar uitspreekt vind ik het niet slecht klinken. Dus als je geweldige naam vindt zou ik het daarom zeker niet laten. Mees, of de meeste van de genoemde opties vind ik wel leuker, maar dat is ook meer smaak.
Het is wel een ander type naam, maar of dat per se erg is. Onze jongste heeft ook een hele andere naam, maar het is ook een heel ander kind en het past goed bij haar. Als het De naam is, waarom niet.
Ik houd van namen die bij elkaar passen. Dat gezegd hebbende. Hebben mijn zusje en ik 2 totaal verschillende namen.. en je went eraan. Als het voor jullie de naam is, zou ik het gewoon doen. Persoonlijk zou ik voor een naam kiezen die meer in het rijtje past. Mees, zoals hier eerder genoemd id vind ik heel goed passen.
Hier sluit ik me bij aan. Het is wat anders als je een Mees, Kees en Trees hebt en daar nu een Christiano bij komt oid.
De namen van onze jongens en straks de vierde spruit erbij passen ook niet ‘standaard’ bij elkaar, al moet ik ook zeggen dat nummer 4 wel iets meer balans gaat brengen (tenzij mijn man weer gaat twijfelen). Uiteindelijk zijn het toch de kindjes die de naam dagen en aan een naam wen je ook
Ik sluit me aan bij de meeste anderen. Naam ‘past’ niet bij de andere twee maar zou me daar zelf niet aan storen. Ik vind Mason in de categorie van Jayden etc horen en daar hou ik niet van. Mees vind ik dan weer geweldig. Maar goed dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
Zeggen jullie Jesse of Djesse tegen jullie zoon? Want bij Djesse past Mason beter dan bij Jesse, maar als het de naam is waarom niet.