Dames, Ik ben druk bezig met de foto's van het eerste jaar van me dochter. Nu hebben we echt duizenden foto's. Maar gaan we een strenge selectie maken zodat we op +- 800 foto's uitkomen. Ik heb dit weekend bij de Hema twee albums gekocht welke elk 400 foto's in kunnen. Nu ben ik op zoek via jullie naar goede ervaringen met foto's afdrukken. Het moet wel een beetje kwaliteit hebben maar hoeft niet achterlijk duur te zijn (aangezien er 800 foto's worden afgedrukt). En doen jullie dan ook de buik foto's/zwanger foto's en echo's erbij? Of wordt daar een ander album van gemaakt?
Ik ben zelf fotograaf en ik vind eigenlijk dat de Hema gewoon supermooie afdrukken maakt. Alleen NIET in de allerkleinste maat foto, want dan doen ze er een lelijke bewerking overheen (heb het zelf met mijn eigen foto's gezien). Dus één maatje groter doen (maar dan passen ze nog steeds in een normaal album, weet alleen niet of er dan nog 400 in kunnen haha).
ik heb een apart boekje voor de zwangerschap en bevalling voor mezelf. Ik bestel bij Kruidvat, budget.
Hier eigenlijk ook altijd bij de kruidvat. Ook weleens bij de WIJ. Ik zal als ik jou was een aanbieding afwachten. Soms heb je ze voor 0.05 ipv 0.09 cent. Scheelt toch een hoop!