Wat houdt zgan in?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 20 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja IK weet t wel, dat zijn spullen waarvan je niet kunt zien dat t gebruikt is (vind ik iig). Nu krijg ik wéér iets thuisgestuurd waarvan ik al 1/3 deel meteen weg kan doen ivm vlekken of pillig.. Ik begrijp dit echt niet.. En ik doe dit gewoon weg. Wáárom zien mensen dit dan als zgan?? Snap t werkelijk niet. Zo kan ik ook wel verkopen, pff.. mensen kunnen bij mij voor echt een spotprijs écht zgan kleertjes kopen en t verkoopt gewoon niet bij mij. Weet niet wat dit is, misschien ben ik wel te kieskeurig ofzo hoor. Moest t ff kwijt.

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Snap je frustratie hoor.
    Ik zou dat dus ook zo weg gooien en al zeker niet verkopen maar mensen doen veel voor geld he.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zgan vind ik als iets eruit ziet zonder vlekken, gaten of verwassen. gewoon nog netjes, niet pillig oid. je mag wel zien dat het gedragen is vind ik

gebruikt is naar mijn idee wat pillig idd of ergens een klein vlekje. moet er wel bijstaan.
    dan kan ik beslissen of ik er wat mee wil. bv ik had paar weken geleden een vestje van mim pi. verkoopster zei eerlijk dat er een knoopje ontbrak. verder was het een prima vestje. heb het gekocht maar dan weet je dat er iets mee is

4. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    ja zgan vind ik ook spullen die amper gebruikt zijn. Kleding die te klein is, kaartje er al af, 1-4 gedragen, geen was-vlek sporen. Net niet nieuw dus..
    Mooi achterlijk als mensen rommel verkopen onder het mom van zgan. Ik vind ook dat vlekken, gebruikssporen gemeld moeten worden.
    Heb ooit een mooie tafel verkocht maar zat een klein krasje op. Daar heb ik apart een foto van gemaakt zodat men dat al meteen kon zien.

5. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    zgan zegt het al: dat het er zo goed als nieuw uit ziet. Dat je niet kunt zien dat het gedragen is... en al helemaal zonder vlekken, gaten, verkleuringen enzzzz.
    Balen voor je dat je zoveel weg hebt moeten gooien.
    Ik zou zulke rommel niet eens durven en willen verkopen, dat mik je toch zelf thuis al weg?
    Heb je de verkoper nog benadert dat je het een teleurstelling vond? Dat zou ik zeker even doen per mail, wie weet.

6. Triskele

Triskele Niet meer actief

oja das zo irritant maarja misschien hebben hun een hele lange standaard LOL!!

Zo Goed Als Nieuw moet toch nog wel redelijk eruit zien, geen vlekken, verkleuringen, overdreven pillen e.d. is toch wel wat je kan verwachten dan maar met MP weet je het nooit, jammer dat je zoveel kan wegdoen, heb je degene in kwestie al een mail gestuurd?

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja heb ik gedaan, ze zei dat ze dit niet had gezien.. De rest zag er wel prima uit (rest vd rompers 10 st) en 8 slaapzakken voor 27.50 incl verzending. Maar t gaat er om dat t bij zgan staat en dan verwacht ik dit ook.

8. KnuffelBien

KnuffelBien Actief lid

17 dec 2007
    236
    0
    16
    pff irritant he! had laatst via mp 3 zgan ledikantlakens..haal ze uit de envelop...zitten er gewoon schimmelvlekken en roestvlekken in:S dus ik gemaild..zegt ze: krijg je er met wassen wel uit..nou echt niet..kon ze weggooien..weg geld..dan denk k..wees gewoon eerlijk..hoe moeilijk is dat?

9. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Ik zelf versta onder zgan:

Nieuw maar het prijskaartje is er al af ofzo..

Ik vind het ook heel irri dat als ik onder nieuwe kleding aan het kijken ben dat er dan nog mensen zijn die gebruikte kleding onder nieuw doen want het is bijna nieuw!

10. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Heeel irritant!:xK weet er alles van!
    Gewoon de verkoper mailen.En je verhaal doen!
    Nieuw is voor mij misschien 1keer gewassen en niet gedragen.
    ZGAN is voor mij gewassen en tot 2 a 3 keer gedragen.
    gebruikt is voor mij gedragen zoveel ze willen maar zeker zonder vlekken en wasschade.heeft kleding dit wel dan gewoon NIET verkopen!Mist het knopen e.d dat vermelden in advertentie,kan de koper zelf beslissen.

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ooooow daar was ik dus echt niet mee akkoord gegaan!!!!:x
    zou niet eens zelf proberen het uit te wassen iod maar terugsturen nadat ik het geld had teruggekregen.....
    laatst ook 2 shirts gekocht.. moest maat 74 zijn: beide 80, waren verwassen en in de droger geweest dus uit model... heb de helft van het geld terug gekregen omdat zij zgan (2 keer gedragen) had gezegd en dat klopte echt niet!!

en onder zgan versta ik: hooguit 3 keer gedragen, geen vlekken, pilling oid... en ook niet in de droger geweest... (ik merk heel erg dat veel kleertjes dan uit model zijn, korter zijn enzo)

12. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    Ik kreeg net iets thuis gestuurd wat ook zgan was... :( Er zitten dus vlekken op en gaatjes in...
    Verkoopster zegt heel makkelijk dat ze het niet zo verkocht heeft en geen gaatjes gezien heeft..
    Heb foto's gemaakt en nu reageerd ze niet meer... IEmand tips want eigenlijk wil ik dat ze me geld terug stort en dan stuur ik het terug!

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Geen tips helaas.. je kan dan hoog en laag springen.. maar trekt aan t kortste eind dan.

14. KnuffelBien

KnuffelBien Actief lid

17 dec 2007
    236
    0
    16
    ik had de verkoopster ook gemaild dat ik mn geld terug wou maar tja ik had het gekocht en was niet gedwongen toch? dus heb ik het maar ff gemeld bij mp zelf..dat ze dingen verkoopt met verkeerde info..meer kon k ook niet doen..maar tis wel balen hoor..

15. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    Thanx ga ik zeker doen....
    Ze zei tegen mij dat ik het dan maar in een webshop moet kopen want volgens haar was het heel toen ze het verstuurde :$
    Ik zei dat ik echt niet voor de lol gaten in kleding ga maken om het vervolgens weer terug te kunnen sturen!

Was weer de eerste en meteen de laatste keer dat ik op mp koop...

16. KnuffelBien

KnuffelBien Actief lid

17 dec 2007
    236
    0
    16
    ja belachelijk he..sommige mensen...ikzelf zou me de ogen op de kop schamen! maar goed..niet iedereen heeft normen en waarden haha..
    ik blijf wel kopen via mp..maar vaak leg ik het verhaal uit en vraag of we overeen kunnen komen door bijv het bedrag in 2 keer te betalen..helft voor de tijd en helft na de tijd..gelukkig hebben veel mensen daar begrip voor en is het geen probleem maar ik laat me zeker niet wegjagen van mp door 1 miskoop..dat risico loop je nu eenmaal..helaas maar waar

17. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    Klopt maar ik koop eigenlijk zelde, alleen als bijv iets uit de collectie er niet meer is en het perse wil hebben.. Normaal dus niet zoveel problemen mee gehad.. Ja ooit eens een vestje waar dus een gat in zat en die vrouw had ik ook gemailt dat ik het terug wilde sturen.. ze zei nee joh dat heb ik dan over het hoofd gezien en hier heb je je geld terug en gooi hem maar weg!
    Ik wil alleen maar herkenning van haar dat ze fout zit en een oplossing met me zoekt... Nu doet ze net ofdat ik die gaten erin heb gemaakt... (net of ik niets anders te doen heb) om hem vervolgens terug te sturen :(

18. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik verkoop ook via MP maar kleding die niet mooi meer is, stuk is, vlekken op zitten gooi ik gelijk weg.
    Onder ZGAN versta ik hooguit 3 keer gedragen, niet in de droger, geen vlekken, geen gaten, niet verwassen....dus eigenlijk nog nieuw maar wel hooguit 3 keer gedragen.

Ik heb nog nooit een mailtje gehad dat iets niet goed was, krijg altijd juist mailtjes dat mensen er blij mee zijn.

Ik koop ook wel via MP en helaas aantal weken geleden iets besteld en 25,- betaald voor een setje van Noppies (shirt, legging en rokje) helaas nooit ontvangen en zij zegd dat ze het verstuurd heeft.....tja je kan er niks mee.

Veder koop ik ook alleen nieuw met kaartje of het moet heel betrouwbaar overkomen dan koop ik eens een keertje ZGAN of nieuw zonder kaartje.
    Maar heb ook veel geluk gehad, jurkje van MEXX voor 15,- in de winkel 40,- helemaal nieuw. en Vingino spijkerbroekjes voor 10,- die zijn dan wel ZGAN....maar zien er ook nog echt nieuw uit.

Tja soms heb je geluk en soms niet.

19. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Begrijp je frustratie. Had 2 zwangerschapslegging op mp gekocht. Ook zgan. De witte was grijs, zo verwassen en de zwarte had gaten en vlekken. Heb een klacht via mp ingedient en uiteindelijk mn geld teruggehad, maar was echt zo boos. Heb de vrouw in kwestie gemaild dat ik me als aanbieder kapot zou schamen!

Deel Deze Pagina