hallo allemaal, ik heb een vraag.. ik heb pas een huisje gekregen, heb alles nieuwe gekocht.. ik moet aleen nog maar keuken spullen kopen zoals mixer, borden, kopjes waterkoker enz.. ik wil daar niet te veel geld aan uitgeven. maar wil toch alles nieuw.. kunnen jullie mij wat tips geven welke winkels... bedankt alvast
IKEA of Action alleen hebben die geen mixer enzo maar wel servies hema heeft mixers enzo voor weinig heb ik ook werkt prima
Ik zou ook gaan voor de action. (borden, kopjes enz....) En soms hebben ze daar ook mixers en waterkokers, maar niet altijd. Daarvoor zou je kunnen kijken bij de blokker, ikea of hema.
bedankt allemaal, ik ga van de week even kijken bij de blokker, maar weet iemand of dat je nog dukaten krijgt als je daar wat koopt zoja.. bij welk bedrag? bedankt alvast
heb nog niemand het advies van Blokker zien geven? Action is denk ik het goedkoopst. Hema en Ikea kan je ook goed terecht. Denk dat je bij Blokker echt duurder uit bent... en dukaten... je krijgt er alleen maar korting mee en niets gratis...
blokker heeft ook zogenaamde ''budget'' servies en glazen. limonade glazen per 6 verpakt voor 1,50 ofzo. ze hebben ook koffiekopjes etc. action daar heb je ook altijd wel wat leuks tussen. IKEA is ook goedkoop, en heerlijk om daar rond te lopen ook veel opbergsystemen voorin de keuken.