ik had vorig jaar deze gemaakt van mijn hond http://94.100.115.240/815000001-815050000/815020901-815021000/815020983_5_bNbo.jpeg dit jaat weet ik het nog niet, dan is er nog geen kleintje....volgend jaar gaan we zeker wat met de kleine doen partner en ik zijn beide fotografen
leuk topic! ik ben van de week ook bezig geweest, ben nog niet 100% tevreden, moet nog even leukere foto's hebben van mijn meisje maar dit is de eerste opzet.
Wat een leuk scrapkitje! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag? Mooie kaarten zie ik voorbij komen hoor!!
ik moest even zoeken, had hem via digiscrapdepot. Het is een freebiesetje maar ik vind dat ze prachtige sets maakt dus van haar zou ik wel willen kopen. MaryPop Designs: Cozy Winter Wishes and Freebie!!!
Wat een leuk topic is dit! Heb inspiratie opgedaan en ben meteen aan de slag gegaan. We zijn nog aan het twijfelen of we de tekst op de voorkant moeten zetten of dat dat zonde is van de foto. Wat vinden jullie?
Wat een super gaaf scrapkitje zeg! Maar zie alleen helemaal onderaan een freebie die je kunt downloaden maar dat is een kleintje?
Aadjuh, Thanks, ik vind zelf ook de tweede leuker alleen heb ik bij de eerste de ruimte om een tekst neer te zetten Fabsie, Dank je voor je mening en je compliment Mijn vriend vind ook de eerste mooier.
@ Luna, ik zou de eerste nemen en er dan géén tekst bij doen. Die foto is zó mooi en spreekt voor zich...erg mooi hoor!
ja ik heb ook gelogen zie ik. Het is deels dat kitje, deels een ander die ik even niet terug kan vinden en ook deels míjn eigen dingen. Als je me even je e-mail adres pmt kan ik je wel even die kitjes mailen. Moet ik even de spullen bij elkaar zoeken
Wat voor achtergrond gebruiken jullie voor wit Heb een wit plaid maar vind die niet zo super, gewoon een laken oid.
Ik weet niet of het werkt, maar ik ben van plan om -als ik straks een leuke winter/kerststijlfoto heb gemaakt van mijn zoons- de foto in een frame van imikimi.com te voegen en hier dan een kaart van te maken. Zou dat wat zijn?
hier onze kaart van vorig jaar!! Hebben er erg leuke reacties op gekregen. Een tante van ons heeft de kaart nog steeds op het prikbord in de keuken hangen. Ze vertelde me dat onze kaart ervoor zorgt dat iedereen met een glimlach de keuken uit komt hahahahaaha We houden wel van een beetje harde humor!