Dit wordt onze kerstkaart dit jaar. Moet nog tekst bij komen, maar het begin is er. Ik heb een foto gebruikt van Mats z'n fotoshoot met een witte achtergrond en bewerkt in Photoshop. Ideaal, want hij houd absoluut niet van op de foto gaan. heb er ook 1 waar Mats samen met de kleine van mijn vriendin opstaat, ook als engeltjes. die versturen we naar onze gezamelijke vrienden.
Kopen in de winkel of op de site van Adobe. Misschien dat je ook wel ergens dagen een trialversie kan downloaden, maar ik heb helaas geen idee waar (want dan zou ik dat zelf ook doen ).
Thanks!!! Ben er zelf ook erg blij mee. Is geen scrapkit trouwens. Ik heb afbeeldingen van wolken en vleugels gedownload en in fotoshop erin verwerkt. T is ff puzzelen...
Hoi ladies, Heb psp gedownload, maar kan iemand mij vertellen hoe je dit maakt?? Ik snap er helemaal niets van. Vind vooral die tweede van Guppie superleuk, maar hoe doe ik dat? HELP!! Ben op zich best handig met computers, maar ik mis iets denk ik... Alvast bedankt!
Oh wat zie ik een mooi'en voorbij komen.. Ik snap niets van PSP of photoshop.. En al helemaal niet hoe ik met een kit moet werken.. Vorig jaar hadden we een foto, denk dit jaar maar weer een kaartje! Lekker simpel maar we zien wel eventjes
Ik heb er dit jaar 4 gemaakt. Enkel de foto zelf moet nog gewijzigd worden. Wanneer de kerstboom staat maken we mooie foto's van ons meisje in haar kerstpakje.