Ideeën voor een leuke avond?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocoladekoekje, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als het niet zo'n prater is, dan is het misschien wel een schrijver..?

Dan kunnen jullie (lekker creatief) allebei een brief schrijven aan jullie aanstaande kindje..? En dan aan elkaar laten lezen.

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou dan zou hij van mij in zijn broek mogen schijten

3. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Bah! Dat geeft ook weer zo'n bende:p

Hier nog wat tips:
    - mooie foto's maken
    - online shoppen, kleding uitkiezen voor elkaar of de baby. (H&M heeft sale!)
    - de woonkamer/slaapkamer opnieuw inrichten.
    - lekker op de bank met een dekentje,hapjes en kaarsjes. Of eten laten bezorgen en samen op de bank opeten.

Veel plezier!

4. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Aanvulling:
    - digitaal fotoalbum samenstellen
    - elkaar proberen na te tekenen
    - een babywebsite maken voor de kleine
    - belletje lellen

Zoooo, als er nou niks bijstaat weet ik het ook niet meer!:D

5. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D:D
    Ik vind dat hij nu zelf maar met een goed idee moet komen hoor als hij het toch allemaal niks vind.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou ik ook. van mij kon hij de boom al in!:x pfff zette hem met zijn blote kont in de sneeuw:x

7. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    We zijn eruit voor vanavond! Alleen erg jammer dat hij waarschijnlijk pas ontzettend laat thuis is, hij staat gewoon stil op de snelweg op het moment :(

We gaat eerst lekker eten, heb de woonkamer gezellig gemaakt met de kaarsjes aan e.d. En hij had wel zin om vanavond een spel te gaan doen (we weten alleen nog niet wat, maar daar komen we nog wel over uit). Lekker met een dekentje op de bank, heb wat hapjes gemaakt, voor hem een wijntje, denk dat ik maar aan de limonade ga :p , muziekje erbij aan en dan denk ik dat het wel gezellig gaat worden :)

Oja, die foto's maken gaat hem ook zeker worden! Kwam er net achter dat de laatste foto's die we hebben van ons samen van augustus vorig jaar zijn (de bruiloft!), dus dat mag wel weer eens :)

Bedankt voor alle tips!

En voor degene die nog meer grandioze ideeën hebben: blijf ze plaatsen, gebruiken we die voor een volgende keer ;)

8. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Gezelschapsspelletjes spelen! Doen mijn vriend af en toe als de jongens in bed zitten en is ongelofelijk gezellig om te doen.

9. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ze had al geschreven dat haar vriend daar helemaal niet van houdt, dus dat gaat 'm niet worden ;)

10. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha, nou lees ik even verder en zie dat ze dat dus toch wel gaan doen ;)

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

wij hebben gister geraced op de PS3... met allemaal lekkere hapjes..... sushi, zalm, rauwkost met dipsausje.. en een fles wijn.... erggg gezellig :D

en een partijtje rampetampen is toch ook altijd fijn als je avondje samen pland hihihihihihihi D:D:D

Deel Deze Pagina