Als het niet zo'n prater is, dan is het misschien wel een schrijver..? Dan kunnen jullie (lekker creatief) allebei een brief schrijven aan jullie aanstaande kindje..? En dan aan elkaar laten lezen.
Bah! Dat geeft ook weer zo'n bende Hier nog wat tips: - mooie foto's maken - online shoppen, kleding uitkiezen voor elkaar of de baby. (H&M heeft sale!) - de woonkamer/slaapkamer opnieuw inrichten. - lekker op de bank met een dekentje,hapjes en kaarsjes. Of eten laten bezorgen en samen op de bank opeten. Veel plezier!
Aanvulling: - digitaal fotoalbum samenstellen - elkaar proberen na te tekenen - een babywebsite maken voor de kleine - belletje lellen Zoooo, als er nou niks bijstaat weet ik het ook niet meer!
We zijn eruit voor vanavond! Alleen erg jammer dat hij waarschijnlijk pas ontzettend laat thuis is, hij staat gewoon stil op de snelweg op het moment We gaat eerst lekker eten, heb de woonkamer gezellig gemaakt met de kaarsjes aan e.d. En hij had wel zin om vanavond een spel te gaan doen (we weten alleen nog niet wat, maar daar komen we nog wel over uit). Lekker met een dekentje op de bank, heb wat hapjes gemaakt, voor hem een wijntje, denk dat ik maar aan de limonade ga , muziekje erbij aan en dan denk ik dat het wel gezellig gaat worden Oja, die foto's maken gaat hem ook zeker worden! Kwam er net achter dat de laatste foto's die we hebben van ons samen van augustus vorig jaar zijn (de bruiloft!), dus dat mag wel weer eens Bedankt voor alle tips! En voor degene die nog meer grandioze ideeën hebben: blijf ze plaatsen, gebruiken we die voor een volgende keer
Gezelschapsspelletjes spelen! Doen mijn vriend af en toe als de jongens in bed zitten en is ongelofelijk gezellig om te doen.
wij hebben gister geraced op de PS3... met allemaal lekkere hapjes..... sushi, zalm, rauwkost met dipsausje.. en een fles wijn.... erggg gezellig en een partijtje rampetampen is toch ook altijd fijn als je avondje samen pland hihihihihihihi D