Sinds gister weer voor het eerst in lange tijd een menstruatie gehad. Heb pcos en ben al langer van de pil af. Elke keer heb ik de avond/nacht voor ik ongesteld moet worden last van misselijkheid.Vannacht dus weer. (16 dagen na ei en 18 dagen na pregnyl). Gistermiddag werd ik misselijk en kon ik niet eten. Heb vanaf 02.00uur tot 07.30 wakker gelegen en moest 2x spugen. Om 7 uur vanmorgen kwam het eerste rood en de heftige krampen. Ben echt zo beroerd dan, enorme krampen, uitstralend naar de rug en dan die misselijkheid erbij. Het bloedverlies is minimaal (zoals altijd). Is di t eigenlijk normaal? Slik nu tramadol omdat ibuprofen enz. niet helpen.
Vind ik niet normaal nee. Maar mijn nicht kon ook nooit normaal functioneren. Die viel flauw en zat altijd te shaken van de pijn. Ook nooit doorverwezen door ha. Ik vind normaal als je wat niet lekker beng wat krampen hebt wat verminderde eetlust etc. Maar half uitgeschakeld niet
Ik kon 4 dagen niet werken als ik menstrueerde. Volgens mijn gyn viel er weinig aan te doen. Kreeg diclofenac voor de pijn en sindsdien is het wel wat minder. Overigens werd ik niet misselijk oid maar had hele erge krampen en rugpijn waardoor ik niks meer kon dan in bed liggen rollenbollen van de pijn.