Verjaardagscadeau voor jezelf

Discussie in 'De lounge' gestart door Marlous28, 20 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik vind het zo moeilijk. Volgende week ben ik jarig en aangezien ik zelf al niet weet wat ik van mijn vriend wil krijgen, weet hij ook niet wat ik graag zou willen hebben. Geurtjes, sieraden, ik heb er al zoveel van. Maar wat vinden jullie leuk om van je partner te krijgen? Of wat zouden jullie graag zelf willen krijgen? Misschien doe ik nog wat ideeën op.

2. Jel

Jel Niet meer actief

Moeilijk is dat he?

Misschien een leuk kledingstuk. Of een pyjama. Of badjas, of iets dergelijks....
    Of lekker samen uit eten of naar de sauna of zo.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik vind het erg leuk om een weekend weg te krijgen, er samen even uit. Andere dingen kopen wij altijd tussendoor.

4. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Lekker uit eten?
    Avondje uit (filmpje, drankje)?
    Dagje/weekendje weg?
    Ik heb 2 bedelarmbanden en daar kan hij altijd bedeltjes voor halen hihi.

5. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Vind je een mi moneda ketting niet leuk? Ben nu aan het wachten op een munt met een hart en dan de naam van mn dochter er in :)

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik weet het ook nooit en echt iets specifieks vragen vind ik ook zo... Ja geen verrassing zeg maar :) Maar ik wil dan ook wel weer iets waar ik echt wat aan heb en dan toch bij voorkeur niet het 20e luchtje of de zoveelste ketting met bijpassende oorbellen. Klinkt zo verwaand ook :D

Dit jaar hebben we groot uitgepakt en heb ik een iPad gekregen, elke dag nog zooo blij mee! Een e-reader en tweede laptop in een, supermakkelijk voor op vakantie ook!

Misschien is een fotoshoot van jullie drieën leuk? Of een welnessdagje samen met je vriend of een vriendin? Eventueel een overnachting erbij?

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Wij zijn net na elkaar jarig dus we hebben elkaar geld gegeven en gevraagd om een nieuwe camera te kopen.
    Het jaar daarvoor heb ik een canvas laten maken voor hem met onze mooiste herinnering :) Mijn man heeft ook alles wat hij wil en inderdaad geurtje of sieraad is ook niets.
    Dus grote foto op canvas :) Super leuk!!
    Weekendje weg of een verrassingsdag is ook erg leuk om te doen. :)

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb een E-reader gekregen en ben er superblij mee, ik ben echt een boekenverslinder, vandaar.

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Massage misschien? Ga ik ook "vragen" :D .

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hotstone massage(of een andere)
    avondje uit met z'n 2tjes..uiteten en theater ofzo
    weekendje weg
    musical
    Leuke serie op dvd
    high tea
    welnessdagje
    leuke cursus of workshop (cupcakes of taarten maken of zo)

11. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Een abo op een leuk blad, boek, horloge, schoenen, mooie fotoshoot met je gezin, dagje pretpark, uit eten of iets leuks voor in huis

12. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Vorig jaar van mijn man een Nikon D5100 gekregen en dit jaar een geweldige schommelstoel met standaard voor in de tuin of binnen aan een haak aan plafond.
    Beide waren echte verrassingen voor me!

13. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ik had dit jaar hetzelfde "probleem", dus heb tegen manlief gezegd dat een bloemetje ook leuk was. Van de kids kreeg ik ook nog een mooie tekening, dus ik was helemaal happy :) Volgend jaar weet ik vast wel weer iets leukers om te geven.

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

een mooie tas!

15. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Mijn verjaardag valt dit jaar ook net voor alle grote uitgaven ( en die van hem eigenlijk ook nu ik er zo over nadenk). Ik ben over 2 weken jarig... voor je het weet zit je in de feestdagen, dan de komst van de kleine en in februari is mijn vriend jarig.
    Meestal doen we voor onze verjaardagen wel een 'duurder' cadeau, maar ik heb al gezegd dat we het maar wat meer low-key moeten doen.

Ik heb van mijn vriend voor de babykamer zo'n konijnenlampje van Heico gevraagd. Ik ben echt dol op dat lampje en wil het al zo lang voor een toekomstig kindje. Dus die heb ik hem gevraagd. Geen idee of hij het ook wil geven :D.
    Van mijn/zijn familie heb ik iets 'praktisch' gevraagd. Mijn oude ( hele oude ;)) naaimachine geeft langzaam maar zeker de ziel, dus ik heb iedereen gevraagd een centje bij te leggen voor een niet superdure, maar wel oerdegelijke toyota of brother naaimachine.
    Dan kan ik vanaf half september de rest van de uitzet naaien :D.

Ik vind het ieder jaar weer een crime om iets te bedenken, maar vond mezelf dit jaar verrassend snel!

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik krijg meestal een gave portemonnee, maar daar ben ik ook echt verslaafd aan :)

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb een Efteling abbo en munten ketting gehad. Niet van moneda, die is kwalitatief wat minder goed. Bij mijn schoonzus is de ketting al twee keer gebroken en bij een vriendin ook al een keer.

18. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wat erg als je niets meer te wensen hebt! Saai lijkt me dat.
    Man en ik gaan dit jaar voor mijn verjaardag naar sanadome. Van de visite vraag ik nieuwe (bad)handdoeken.

19. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Echt? Mijne gelukkig nog niet, maar heb ook best een dure ketting.

20. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Van welk merk heb jij hem dan?

Deel Deze Pagina