Hi meiden! Hier inmiddels in blijde verwachting van een tweeling! Nu loop ik alleen tegen een paar praktische puntjes aan en zoek dames die willen meedenken? Ik heb na lang nadenken besloten geen borstvoeding te geven deze ronde (en please lieve mama's geen kritiek, keus was zwaar genoeg en is flink over nagedacht) en we willen de beebjes evt direct op hun eigen kamertje laten slapen of samen in één ledikant laten slapen op onze kamer. (Met borstvoeding zouden ze hoe dan ook bij ons op de kamer slapen vandaar de eerdere toelichting) Er is geen ruimte voor twee wiegjes en met een ledikant wordt het al bijzonder krap. Nou vind ik het ledikant alleen direct zo ontzettend groot voor zo'n klein beebje. Nu denk ik er dus over na om of twee babynestjes aan te schaffen om ze een knus en veilig gevoel te geven maar ineens bedacht ik me dat je dit ook kan bereiken met een puckababy. Hebben jullie toevallig ervaring met een van beide of beide? En willen jullie eens meedenken wat een handige keus zou zijn straks?