Ik ben ondertussen 33 weken zwanger en wij twijfelen nog steeds over de naam voor ons meisje... Wij hebben al een dochtertje die Lauren heet. Nu blijven wij hangen op de naam Marlou. Vinden het op zich erg mooi tot mijn man opeens riep zouden ze haar niet kunnen pesten met Marlou dikke koe of zoiets.... Ook twijfelt hij of het niet een té ouderwetse naam is... Hij kwam ook met de suggestie Merel maar ik associeer deze naam met een vogel.... Wat denken jullie? Past Marlou bij Lauren of betere of andere suggesties? Vinden Lauren het op de een of andere manier de mooiste meisjesnaam.... Whahahaha...
Ja ik vind Marlou mooi bij Lauren passen. Originele naam ook. Ergens in haar leven zal vast iemand zo'n rijmpje maken. Maarja.. er zijn zoveel namen waar iets op rijmt.
Ik vind Marlou een lastige naam; door de 'r' rolt ie niet lekker over de tong. Daarnaast ben ik geneigd om Marloes te zeggen. Misschien is Malou een idee? Merel vind ik een supermooie tijdloze naam. Past mooi bij Lauren.
Ik vind het een leuke naam en goed passen bij Lauren! Wel vind ik Malou of Milou wat vlotter uitspreken en dus net iets leuker. Misschien 1 van die twee een optie? Andere ideeën: Veerle Julie Feline Florine Marit Isabel Jasmijn Roos, Rosa, Rosalie Merle, Mirle, Marle Mirte, Mirthe
Lauren en Marlou vind ik prima kunnen! Jammer dat Milou niet kan, die vind ik nog mooier. Of... Annalu (anna loe) Marilou Juline (juu lien) vind ik echt zo'n mooie naam
Marit vind ik leuker Misschien> Lilith Tirza Sabine Shanna Lena Feline Joelle Ashlynn Megan Eline Inez Moira Loiza Veerle Karen Mascha
Blijven het echt moeilijk vinden. Is natuurlijk ook super persoonlijk. Voorkeur gaat nog steeds uit na Marlou Vind Malou beetje onaf eruit zien en Marlous weer lang .. Whaha
Marlou erg leuk bij Lauren, denk dat het met pesten wel mee valt.. Met een andere naam bedenken ze ook wel weer wat anders..
Marith zou ik doen. Of liever Marit. Dat vind ik echt een hele leuke naam en past ook bij Lauren. Eigenlijk ook omdat de kleine van vrienden Milou heet en dan lijkt Marlou er best op vind ik. Maar dat is persoonlijk
Wij hebben in de omgeving ook kameraden die een dochter Marith hebben en dus Milou. Wij gaan er niet super vaak mee om, maar voelt misschien toch raar hun naam in te pikken?!
Haha grappig. Esmee hadden wij er in het begin ook tussenstaan. Geen idee waarom hij tien gestreept is. Misschien toch als optie onthouden?
Terug op de lijst hihi Blijft moeilijk hè al die namen. Wij hebben een jongens en meisjes naam, nog niet zover dat we al weten wat het is/wordt maar ik geloof dat als er een tweede zou Komen van hetzelfde geslacht dat ik ook lang moet nadenken haha