Ideeën voor Sint en Kerst cadeaus?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MissyZuilen, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hihihi Loetje, misschien dat Joey het ook nog leuk gaat vinden als ie ouder is. Maar idd zn werkbank vind ie helemaal geweldig!
    En hier ook een Fur Real Friend, een babyaapje wat de fles moet krijgen. Hij sleept heel de dag door zn 'baby' mee!

Missy, is de Nijntje telefoon niet wat voor Mike? Het boomhuis is hier ook nog steeds in trek, of de kerst stal van Little people?
    Memory oid?
    Magnetisch tekenbord?
    Dvd van Plop en de Kabouterbaby of Toystory oid?
    Verkeerskleed met auto's
    Magnetisch letterbord

Euhm, dit kwam weer even in mij op..

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ja zijn allemaal hele leuke tips hoor! Die we zeker in ons hoofd houden voor nog iets erbij voor Sinterklaas of voor Kerst etc.
    Maar we gaan toch voor het keukentje vd Ikea, mocht hij er echt absoluut niets mee doen kan ik hem op MP zetten want hij word veel gevraagd.
    Maar Mike word later chefkok of dokter denk ik, want dat zijn beide de dingen wat hij graag speelt.
    Daarom krijgt hij vd buren een dokterssetje.

Zo'n speelkleed voor auto's heeft hij al en al 2 dvd's van Kabouter Plop maar heeft maar 5 min tijd om tv te kijken haha..
    Wil nog wel gaan kijken voor dat Bambino Loco of Memory spel.

Nijntje laptop heeft hij maar speelt er nooit mee en met de boomhut ook niet (hebben we weggedaan nu aan mensen die er meer aan hadden dan ons).

Het is gewoon een zeikerd, net als zijn mama.. ;) Die heeft ook niet maar 1 interessegevoel hihi!

Deel Deze Pagina