Hallo dames! Sinds een tijdje slaapt mijn uk in een meegroeibedje, op de kleinste stand. Ik heb een peuterdekbedje van de Hema. Waar kan ik voor een peuterdekbedje ONLINE BETAALBARE overtrekken vinden? Bij de hema hebben ze nu online welgeteld 1 keuze voor jongetjes, en als ik google kom ik uit op overtrekken van rond de 50/60 euro?? Wat ik erg veel vind..
Ja lastig he! Dat probleem krijgen wij straks ook, want bij Zeeman of Wibra is het allemaal gelijk 1-persoons. Dus als iemand sites of winkels weet, spiek ik ook gelijk even mee.
Ik zag bij leen bakker online wel wat, maar degene die ik mooi vond was online nog niet beschikbaar?! Zucht!!!!!
Ik heb enkel van Hema, voor de rest heb ik ze niet kunnen vinden helaas, ook niet in de winkel bij Leen Bakker. In de winkel zelf van Hema heb je wel meer keus voor jongetjes, maar goed dat is dus niet online.
Heb je al bij de prenatal gekeken? Zijn ze volgens mij rond de 30-40. Ik ken het probleem hoor! Ik ben er kieskeurig en heb dus wel dure dekbedovertrekjes gekocht( 75 en 45)
De laatste die ik online gekocht heb was 39 euro, ook veel geld dus! Op www.dekbedovertrekshop.com heb je wel vrij veel keus dacht ik.. edit: voor jongens valt het tegen zie ik net en ook duur :x
Welke maat moet je hebben? Want wij willen peuterbed vd Ikea, maar zag dat daar de matrasmaten weer anders zijn en dan moet je dus ook weer andere hoeslakens en dekbedovertrekken hebben. Lekker irritant dan zeg..
Ik heb 3 verschillende in de hemawinkel gehaald. Dat is tenminste een normale prijs voor die dingen..
Hoi, Heb dan wel een meisje, maar heb leuke kunnen vinden bij de leenbakker. Heb ook grote 1-persoonsdekbedden onder de naaimachine gelegd en er een peuterformaat van gemaakt. Weet niet of je handig bent? Maar zelf maken is dus ook nog een optie!
Hieer ook alleen hema, maar wat ik me afvroeg: Hebben jullie ook moltons voor de peuterbedjes? ik kan die nergens vinden. wel van ledikant formaat en voor grote bedden, maar niet voor peuterbedjes. Raar hoor!
Ik heb een 1-persoonsdekbed overtrek gekocht ( met een leuke print aan beide kanten bedrukt). Deze in twee stukken geknipt en toen een lap stof gekocht (kleur die bij de overtrek past) en er weer een dekbedovertrek in de juiste maat van gemaakt. Dus zo had ik twee overtrekken...
Mijn dochtertje heeft een peuterbed maar wel een 1-persoons dekbed. Express gedaan omdat die peuter overtrekjes zo belachelijk duur zijn. In sla hem in de lengte om het matras en dat gaat prima, kan dr aan alle kanten goed instoppen. 1-persoons overtrekken zijn echt een stuk goedkoper, en koop ik meestal bij de hema.
Bij ZARA home hebben ze ook leuke dekbed overtrekken. Kijk onder andere even bij bedroom en basics. Ik zie alleen wel dat ze vrij hoge verzendkosten vragen (EUR 19,95). Wordt het toch wel weer prijzig. Misschien dat er een winkel bij je in de buurt zit?