Wij hebben een paar jaar geleden met zijn 2en met kerst een bungalow gehuurd van centerparcs, en het lijkt ons leuk om dat dit jaar met zijn 3en te doen....maar.....ik schrok me rot, je bent gemiddeld 800,- a 900,- kwijt voor een huisje voor de kerstdagen, met zijn 2en paar jaar terug waren we lang niet zoveel geld kwijt. Nu heb ik ff verder gekeken maar vindt het allemaal vrij duur zeg voor die paar daagjes met kerst. Wat zijn jullie ervaringen met andere bungalowparken of vakantie tijdens de kerst en wat is nog redelijk betaalbaar? lijkt wel of ze het dubbele met kerst vragen.
Roompot heeft vaak rond November aanbiedingen van 79 euro per bungelo om daar kerst te vieren komen nog wel 1,65 euro p.p.p.n bij op en 65 euro borg die je na die tijd terug krijgt
duur he willen het ook al jaren elk jaar schrik ik me weer rot van ide prijzen en besluiten we thuis te blijven....
Tip voor mensen die een spaarrekening hebben bij ING; met je rentepunten kun je kortingsbonnen kopen voor Centerparcs. Als je in schoolvakanties wil, betaal je 75 euro voor een bon die 150 euro waard is. Deze is geldig in combinatie met de vroegboekkorting. Als je buiten de schoolvakantie gaat, betaal je maar 37,50 voor een bon met een waarde van 150 euro. Deze bon is geldig in combinatie met vroegboekkorting en de jonge gezinnen of 55+ korting. Dan scheelt dus echt een hoop!
Ja, dat hebben wij nu ook zo van dan blijven we wel thuis maar dat wil ik niet....wil echt weg, afgelopen kerst zoveel irritatie met familie gehad heb daar echt geen zin in. En het is zo leuk met de kerst in Center parcs, de hele sfeer, kerstboom in je huisje, openhaard, lekker in de buitenlucht. geen rekening met familie houden.....heerlijk JA wil echt weg hahaha.
Als je een leuke prijs vind voor centerparcs hou ik me zeker aanbevolen haha lijkt me ontzettend leuk!! Mss dat mysterypark wel wat leuker geprijsd is maar dat is pas rond september/oktober bekend
Ja dat is idd een errug dure periode.... veel mensen hebben vakantie en willen toch vaak even weg en dat weten die park"boeren" ook ... helaassssss. Je kunt er voor kiezen in een later stadium te gaan boeken, je zit nu nog vrij vroeg in het jaar. Aanbiedingen voor Kerstperiode volgen meestal pas na de zomer. Dus geduld is ook hierin een schone zaak. Vakantieveilingen is ook een optie, maar moet je geduld en mazzel mee hebben.