Ideeën Vrijgezellenfeest

Discussie in 'De lounge' gestart door 00Wendy00, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ik ben bezig met de voorbereidingen voor het vrijgezellenfeest van mijn zus. Nu ben ik op zoek naar leuke tips en ideeën.

Dus vertel.....wat hebben jullie allemaal gedaan met een vrijgezellenfeest :D?

Veel liefs,
    Wendy

2. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Strippppperrrr! Haha nee grapje, ik heb niet echt ervaring met vrijgezellenfeestjes, ik zou het al super leuk vinden als men zoiets voor mij organiseert en we gewoon lol met z'n allen hebben. Ik zou het wel leuk vinden om wat te gaan doen, geen oubollige workshop maar gewoon echt iets leuks!

3. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ligt eraan waar ze van houdt, als je zoekt op google met vrijgezellen feest kom je super leuke dingen tegen.
    Zelf vond ik het hele idee van een moorddiner wel leuk, eten en dan een spel spelen.
    Lekker stappen natuurlijk (moet je van houden)
    Echter hield degene waar ik het toen voor deed daar niet van, en werd het dus iets sportiefs, en dan heb je paintballen op verschillende locaties (zelfs in een spookkasteel) en wat in de zomer gaaf was, maar risico durfde wij niet te nemen, was kitesurfen op het strand, zag er echt stoer uit.
    Je kan bij verschillende activiteiten het eten bij bestellen, soms valt het mee en soms tegen, maar ook los uit eten.

Wil je een hele dag doen of enkel avond of enkel dag?

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Zo een moord-diner is echt te saai voor woorden.
    Hier x gedaan en vond het in alle opzichten vreselijk.

Mijn eigen feestje was erg leuk; erotisch dineren in Rotterdam. Maar moet ze wel het type voor zijn want en public worden er best wat dingen gedaan ;)

Ik zou kijken waar ze van houdt. Er zijn ook normale feestjes zonder strippers ed: salsadansen, workshop coctails maken, indoor skydiven, potten bakken. You name it. Koppel er een restaurant aan vast en evt nog stappen en je hebt een topavond!

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Bij de mijne: een bonbon workshop toen eten en daarna de kroeg in.

Bij vriendin 1: paardrijden op texel en uiteten savonds uit in onze eigen woonplaats

Bij vriendin 2: naar walibi en daarna uit eten.

Bij vriendin 3: naar Amsterdam een sex and the city toertocht daarna uiteten in onze eigen woonplaats en naar de kroeg..

Wel veel naar de kroeg he.. :D

6. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Kijk vooral naar wat er bij jou zus past.

Houdt ze wel van wat erotisch dan zou een stripper en een erotisch diner misschien leuk zijn.

Houdt ze meer van iets creatiefs dan zijn er allerlei creatieve workshops, tassen maken, slippers versieren, koeienbeeldjes schilderen, kabouters schilderen, armbandjes maken en ga zo maar door.

Houdt ze meer van sportieve activiteiten dan kan je denken aan paintballen, speurtochten, kitesurfen, buggyrijden op het strand, karten enzovoorts.

Een vriendin van mij had eerst een Baantjer speurtocht door Amsterdam ivm haar werk, vervolgens smartlappers zingen omdat ze daar gek op is, daarna dineren in een restaurant gerund door travestieten omdat ze daar van houdt en als afsluiter een kroegentocht omdat ze wel een drankje lust.

Wij gaan binnenkort voor mijn zusje haar thuis overvallen.
    Zelfgemaakte high tea zodat ze rustig aan het idee kan wennen en zich kan opfrissen.
    Als activiteit bij haar thuis versieren we allemaal een tshirt wat we die dag aantrekken.
    Daarna gaan we een bootvaart doen door de grachten met hapjes/drankjes en een spel.
    Daarna ergens diner en als afsluiter de kroeg in.

Wij sluiten af samen met de mannengroep omdat dit iets is wat ze graag zou willen.

7. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Het ligt er heel erg aan wat voor persoon jouw zus is.
    Met mijn vrijgezellenfeestje gingen we bonbons maken en daarna uit eten, was erg leuk en paste heel goed bij mij.

Heb ook al eens een buikdansworkshop gedaan (niks voor mij), een scootertocht (wel leuk, maar meer voor personeelsfeest).
    En een andere vriendin gingen ze een dekbedovertrek beschilderen. Ben ik niet meegewerkt, was 50 euro pp en alleen de bruid kreeg een dekbed, was me te gek.

Over 3 weken heb ik het vrijgezellenfeestje van m'n schoonzus, daar gaan we bloemschikken, iets wat heel erg bij haar past.

8. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Beginnen in Epe bij de Ezelshoeve. Iets van 2,5 uur mg de bruid met een ezel rondlopen, en ook een lunch erbij.
    Kan de bruid alvast wennen aan die ezel met wie ze gaat trouwen..

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Het ligt er inderdaad aan wat ze leuk vindt... Ik zou het wel prettig vinden als er aan mij gedacht zou worden!

Bij totaal verschillende vriendinnen oa het volgende gedaan:
    - Paaldansen
    - Erotische bonbons maken
    - Tourtocht solex
    - Fotoshoot
    - Buikdansen
    - High tea (inclusief alles zelf maken)

En daarnaast natuurlijk eten en in de meeste gevallen stappen!

Deel Deze Pagina